Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bij het bekijken van dr tinus op sbs6 staat het beeld om de 15 sec stil.en gaat na 2 seconden verder.

dit herhaalt zich continue

is dit bij jullie ook zo ?

heb ook nog andere uitzendingen geprobeerd,,maar de fout blijft er in zitten

Geplaatst:

Welke ontvanger heb je, welke software staat er op?,

dit moeten we eerst weten voordat je een goed antwoord krijgt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

tja,

uitzending gemist op de nederlandse kanalen is gewoon sowieso de grootste meuk die je kunt oproepen

ook omdat er bij die Luxemburg Commercielen geen uniform systeem voor gebruikt wordt zoals in andere EU landen.

op een duo is het ook geen lol

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

tja,

uitzending gemist op de nederlandse kanalen is gewoon sowieso de grootste meuk die je kunt oproepen

ook omdat er bij die Luxemburg Commercielen geen uniform systeem voor gebruikt wordt zoals in andere EU landen.

op een duo is het ook geen lol

Bij mij werkt dit via HbbTV zonder problemen.

De opstart gaat wat traag, maar ligt vooral aan mijn internet snelheid van maar 6MBPS.

Eenmaal een programma gestart, verloopt dit zonder haperingen.

En ja, géén HbbTV bij de commerciëlen, want die denken alleen aan de aandeelhouders en niet de kijker.

aangepast door Emekli

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

We hebben het al over gehad en over geschreven dus...

HBBTV kun je het best hier even nalezen

als men zich echter niet aan de afspraken houdt kan het zijn dat

Definition of the application language (XHTML, CSS and JavaScript including AJAX)
    Definition of how to embed non-linear A/V Content in an application
    Definition of DOM event handling (eg key events)
    Specification of still image formats

de definities niet conform de afspraken zijn

hetgeen dus duidelijk ook niet volgens afspraak uitgezonden wordt op sbs6 daar men Principieel niet wil dat er met niet gecertificeerde aparatuur en of software gebruik kan maken van uitzending gemist...!!!

begrijp je?

eigenlijk heb je er geen smartcard voor nodig <> en dat willen ze niet <> dat wil CDS en commercielen voorkomen!!!

je zou anders gewoon een uur later gratis kunnen kijken.

IPTV of HBBTV is wat anders dan Uitzending gemist

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

We hebben het al over gehad en over geschreven dus...

HBBTV kun je het best hier even nalezen

als men zich echter niet aan de afspraken houdt kan het zijn dat

de definities niet conform de afspraken zijn

hetgeen dus duidelijk ook niet volgens afspraak uitgezonden wordt op sbs6 daar men Principieel niet wil dat er met niet gecertificeerde aparatuur en of software gebruik kan maken van uitzending gemist...!!!

begrijp je?

eigenlijk heb je er geen smartcard voor nodig <> en dat willen ze niet <> dat wil CDS en commercielen voorkomen!!!

je zou anders gewoon een uur later gratis kunnen kijken.

IPTV of HBBTV is wat anders dan Uitzending gemist

Heb nog niet in het menu gekeken, maar is er dan ook een plug-in "uitzending gemist"?

Mij lijkt HbbTV handiger, kan je veel meer mee doen.

Geplaatst:

Bij mij werkt dit via HbbTV zonder problemen.

De opstart gaat wat traag, maar ligt vooral aan mijn internet snelheid van maar 6MBPS.

Eenmaal een programma gestart, verloopt dit zonder haperingen.

En ja, géén HbbTV bij de commerciëlen, want die denken alleen aan de aandeelhouders en niet de kijker.

Ligt niet aan je 6MBPS hoor, die heb ik ook, de duo is hiervoor net niet snel genoeg, op mijn duo gaat het ook niet echt vlot, echter op de duo 2 loopt het dan als een speer op dezelfde verbinding.

En ook op de onlangs aangeschafte solo se is het snel genoeg.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...