Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft er op zijn factuur een aanrekening gekregen van 0,37€? Uitleg van mijn provider zou zijn dat mijn iphone bij ios 8.0 een verificatie sms zou gestuurd hebben naar apple Engeland, en die zou mij 0,37€ kosten.

Nog iemand?

En blijkbaar zou een sms tussen iphone met ios 8.0 niet meer via het regulaire mobiel netwerk gaan,maar indien mogelijk via het (mobiel) internet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik zou het niet weten, ik heb een onbeperkt aan sms'jes...  Niet dat ik er ooit 1 stuur ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

@sattv4iedereen

Dat is dikke larie! Apple stuurt geen SMS bij een upgrade. Enige wat ik me kan bedenken is dat een geinstalleerde App een verificatie email stuurt. WhatsApp doet dit o.a. En dan nog € 0,37 voor één SMSje??? Dat is behoorlijk...

Gast Pedro Newbie
Geplaatst: (aangepast)

Dat is een activatie SMS naar een Engelse server voor Facetime en Imessage.

edit: het betreft dan het nummer: 00447786205094

aangepast door Pedro Newbie
Geplaatst:

Het betrof inderdaad bij een imessage. Deze waarschuwing ging wel mogen gegeven worden, dat het gebruik van imessage gepaard kan gaan met een betalend sms'je.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Apple trekt update weer terug

CUPERTINO (AFN) - 

Apple heeft een nog maar net gelanceerde update van besturingssysteem iOS 8 alweer teruggetrokken. Veel mensen klaagden over problemen, nadat zij de software van hun iPhone, iPad of iPod hadden bijgewerkt.

-----------------------

Zo hebben we weer een probleempje met de telefoon.

Zelf kan ik wel aangeven dat ik boven minder WiFi bereik had dan voorheen maar dat was niet zo erg dat ik gelijk aan de update dacht.

Komt wel weer een update (binnenkort).

Geplaatst:

We hebben het dus wel over iOS 8.01 die teruggetrokken is voor de duidelijkheid.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

We hebben het dus wel over iOS 8.01 die teruggetrokken is voor de duidelijkheid.

Dat klopt, hier even het gehele stukje dan geeft het meer duidelijkheid.

-----------------------

Apple trekt update weer terug
CUPERTINO (AFN) - 

Apple heeft een nog maar net gelanceerde update van besturingssysteem iOS 8 alweer teruggetrokken. Veel mensen klaagden over problemen, nadat zij de software van hun iPhone, iPad of iPod hadden bijgewerkt.

Gebruikers klaagden bijvoorbeeld dat ze geen netwerk meer hadden en dat een nieuwe beveiliging, een scanner voor je vingerafdruk, niet meer werkte. Woensdag liet het bedrijf in een verklaring weten dat het de meldingen onderzoekt en dat er zo snel mogelijk meer informatie komt.

Intussen is de gewraakte update iOS 8.0.1 weer van de markt. Apple heeft nog geen oplossing voor mensen die de update al hebben geïnstalleerd, maar resetten met speciale software zou volgens technologiefora moeten helpen.

Geplaatst:

Mocht je problemen hebben door het installeren van iOS 8.01 op de nieuwe iPhone 6 (plus)  is hier een stappenplan wat je kunt volgen om terug te gaan naar iOS 8 : http://support.apple.com/kb/HT6487

iOS 8.02 komt al snel uit

Geplaatst: (aangepast)

Slechte ontvangst boven, breichtje #21, kwam door afstoffende schoonzus die niets terug zet.

Dan helpt een Netgear R7000 ook niet veel.

post-51681-0-59961200-1411640837_thumb.jpg

aangepast door catw
Geplaatst:

Het kan soms  hard gaan...  Hier is iOS 8.02

Apple heeft iOS 8.0.2 beschikbaar gesteld. De update lost een probleem op dat veroorzaakt werd door iOS 8.0.1. Door deze update hadden voornamelijk bezitters van een iPhone 6 (Plus) te maken met weggevallen mobiel bereik en een niet meer werkende Touch ID.

In iOS 8.0.1 werden een aantal veel voorkomende problemen opgelost, waaronder een bug waardoor de apps voor HealthKit niet konden gebruiken en een probleem met toetsenborden van derde partijen. Ook problemen met Reachability en SMS-data zijn opgelost. Dit is een compleet lijstje met alle verbeteringen:

• Er is een probleem verholpen in iOS 8.0.1 dat zorgde voor wegvallen van mobiel bereik en Touch ID op iPhone 6 en iPhone 6 Plus.
  • Er is een probleem verholpen zodat HealhKit-apps nu beschikbaar kunnen worden gemaakt in de App Store.
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat toetsenbord van derden gedeselecteerd konden worden wanneer een gebruiker zijn of haar toegangscode invoerde.
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat sommige apps geen toegang meer hadden tot foto’s in de fotobibliotheek.
  • De betrouwbaarheid van de Bereikbaarheid-functie op iPhone en iPhone 6 Plus is verbeterd.
  • Er is een probleem verholpen dat kon leiden tot onverwacht gebruik van mobiele data bij het ontvangen van sms/mms-berichten.
  • Betere ondersteuning voor ‘Vraag om te kopen’ bij gezinsdeling voor aankopen vanuit apps.
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat beltonen niet werden teruggezet uit iCloud-reservekopieën.
  • Er is een probleem verholpen dat ertoe leidde dat er geen foto’s en video’s vanuit Safari konden worden geüpload.

meer info:  http://www.iculture.nl/ios-8-0-2-update-nu-beschikbaar/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+iPhoneclub+%28iCulture.nl+-+alles+over+iPhone%2C+iPad%2C+iOS+en+Apple%29&utm_content=Netvibes

Geplaatst:

bij elke update van Apple, wacht ik er een tijdje mee op het te updaten......er zijn altijd wel bugs te vinden.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Een serieuze domper voor mij is, ook bij de 8.02 de wifi na enkele minuten uitgaat, waardoor mijn fon app ten behoeve van mijn vaste lijnen, skype e.a. niet meer reageren. :(

Niet dat ik daartegen ben, maar men mocht wel een optie laten, om dit zelf te kiezen.

Nu lijkt me meer en meer niks meer te zeggen te hebben over je aangekochte goederen. Zowel tv,settopbox,gsm,pc en diverse verschillende hardware. Als het om hackers buiten te houden is ok, maar ga als fabrikant toch zelf niet beslissen hoe gebruikers hun hardware moet gebruiken  :mad:  :angry: .

Mocht iemand toch weten hoe dit uit te schakelen zonder "jailbraek", dan hou ik me aanbevolen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...