Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik vroeg me af,of het zou mogelijk zijn,met de juiste app,films via de vu te bekijken afkomstig van netflix.

Zijn daar ooit plannen voor geweest,of mag het juridisch niet?

Of kan de vu dergelijke streams niet aan (hardware)?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

De hardware is in feite krachtig genoeg, het probleem zit hem in de gebruikte DRM en dat is de reden waarom we (nog) geen Enigma2 plugin hebben.

Dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is. Met een UPnP-client en de PlayOn.TV mediaserver is het mogelijk om Netflix te kijken via je enigma2 ontvanger (in mijn geval een ET4000). Je kan browsen tussen de verschillende genres en deze afspelen. Maar je hebt hier alsnog een Windows PC voor nodig.

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Geplaatst: (aangepast)

er is al maanden een netflix client voor enigma2

oeps ik was te laat... met reageren Niels Wagenaar was me voor

"echter > NAS plexserver" als tip

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Nog even voor de gein;

soms wil je wel eens extra's uitproberen

ik heb dus eens netflix getest , aangemeld en meteen weer opgezegd (tja je zult het maar vergeten na een maandje gratis testen)

je dient je credit card te gebruiken voor aanmelden, ook voor dat maandje kostenloos :sick:

op de Panasonic TV werkt het subliem (heeft eigen Lan kabeltje) snel en adequaat

mag wel gezegd worden dat het aanbod aan series en films eigenlijk al oeroud is en niets toevoegd aan mń IPTV abo van KPN

de client die er bestaat voor de enigma2 receivers is vet waardeloos

dat heb ik op een VU SOLO2 en een dm7020HD getest

dus als je een smart TV hebt, gebruik die als client.

ciao ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik was enkel benieuwd,en zal mijn cromecast gebruiken.

Er zijn nogal wat oudere films,maar het goedkoopste on demand aanbod van onze kabelaar toont ook veel oude films e.d., maar die zijn dan wel 6€ (excl promotie's) duurder per maand. Je hebt dan wel extra zenders er ook bij, maar de meeste kijk ik niet eens.

Gelukkig bestaan er veel systemen en aanbiedingen, zodat hopelijk iedere kijker zijn gading vindt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...