erwin05-verwijderd Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 (aangepast) Natuurlijk jako kan ik de zender Automotorsport ook ontvangen maar die zender behoort toch niet tot de betaalzenders van CanalDigitaal? Dan moet je die toch ook niet meetellen? Deze zender is bij mij ook te bekijken, dus kom ik op 44 zenders. Zender is niet FTA en haal ik de kaart uit de reciever dan blijft het beeld stil staan. In de HD zender lijst (49) op de site van CD valt deze zender onder het Entertainment HD pakket. http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf 11 november 2014 aangepast door erwin05
jako87 Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Precies, Automotorsport HD is wel degelijk een CanalDigitaal betaalzender, ééntje die via channelsharing beschikbaar is.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 (aangepast) Zenderlijst aangepast. De zenders die ik met het Basis pakket + HD Light kan ontvangen zijn: 44 TV-zenders: NPO 1 HD NPO 2 HD NPO 3 HD RTL 4 HD RTL 5 HD SBS 6 HD RTL 7 HD Veronica/DisneyXD HD Net 5 HD RTL 8 HD FOX één HD Canvas HD Discovery HD Showcase NGC HD History HD Eurosport HD Ketnet (23) Cartoon Network Discovery Channel TLC NatGeo Wild HD auto motor sport HD 13th Street Nickelodeon Nederland Disney Channel Comedy Central MTV NL TV Oranje VH1 Classic VH1 MTV ROCKS MTV Hits MTV Music 24 MTV Dance Hustler TV NPO1 NPO2 NPO3 RTL4 RTL5 SBS6 RTL7 NET5 En bedankt voor de tip jako87. Ik dacht altijd dat deze zender FTA was, omdat het een duitse zender betreft. 12 november 2014 aangepast door erwin05
Sprietje Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Inderdaad. Ook ik dacht altijd dat het een vrij te ontvangen zender was.De zenders die ik met het familie HD-Light pakket kan ontvangen zijn:70 TV-zenders:NPO 1 HDNPO 2 HDNPO 3 HDRTL 4 HDRTL 5 HDSBS 6 HDRTL 7 HDVeronica/DisneyXD HDNet 5 HDRTL 8 HDFOXéén HDCanvas HDDiscovery HD ShowcaseNGC HDHistory HDEurosport HDEurosport 2 HDSport 1 Golf (oude rechten)EDGEsport HDKetnet (23)BoomerangJim JamDuck TVCartoon NetworkDiscovery ChannelTLCCI crime & investigationNatGeo Wild HDTravel Channel HDAuto motor sport HDAnimal PlanetInvestigation DiscoveryNPO DocNostalgieNetNPO PolitiekNPO ZappMezzoFood NetworkFine Living13th StreetRTL LoungeFOXlifeNickelodeonDisney ChannelComedy CentralMTV NLTV OranjeL1MBURGOmroep BrabantTV WestAT5VH 1 classicVH 1MTV RocksMTV HitsMTV MusicMTV DanceHustler TVNPO 1NPO 2NPO 3RTL 4RTL 5SBS 6RTL 7Net 5éénCanvasEurosport7 radiozenders:NPO Radio 2NPO 3FMNPO Radio 4BNR NieuwsradioMNMStudio BrusselKlara
erwin05-verwijderd Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Gisteren ging History HD op zwart. Kom ik weer uit op 43 zenders. De zenders die ik met het Basis pakket + HD Light kan ontvangen zijn: 43 TV-zenders: NPO 1 HD NPO 2 HD NPO 3 HD RTL 4 HD RTL 5 HD SBS 6 HD RTL 7 HD Veronica/DisneyXD HD Net 5 HD RTL 8 HD FOX één HD Canvas HD Discovery HD Showcase NGC HD Eurosport HD Ketnet (23) Cartoon Network Discovery Channel TLC NatGeo Wild HD auto motor sport HD 13th Street Nickelodeon Nederland Disney Channel Comedy Central MTV NL TV Oranje VH1 Classic VH1 MTV ROCKS MTV Hits MTV Music 24 MTV Dance Hustler TV NPO1 NPO2 NPO3 RTL4 RTL5 SBS6 RTL7 NET5
theparasol Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 (aangepast) Ik mis Eurosport SD (23.5) in je opsomming Erwin05 18 november 2014 aangepast door theparasol
erwin05-verwijderd Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Klopt, Maar deze zender staat bij mij op zwart.
theparasol Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Oscam updaten... dan loopt die ook weer!
erwin05-verwijderd Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Oscam is up to date. Zondag na die ban door jou veroorzaakt, heb ik alles opnieuw geflashed. dus daar ligt het niet aan.
theparasol Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Als je opnieuw flashed krijgt je niet de allerlaatste oscam maar de versie die in de feeds van openpli zit meen iets van 98xx Echter op mijn verzoek is oscam vandaag bijgewerkt naar 10004 en dat betekend als het image baksel van vannacht lukt voor jouw box je morgen kunt bijwerken met update naar oscam (10004) Zou zeggen probeer het maar uit, dan kun je die eurosport SD weer aan je lijstje toevoegen
erwin05-verwijderd Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Toch nog aardig van jou. Ik zal morgen oscam updaten naar 10004 en hier melden of eurosport sd het dan weer doet. Bedankt.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 (aangepast) Na de oscam update 10004 van vandaag, is er weer beeld op de zender Eurosport. Ik verwacht dat zulke fouten niet vaker in oscam voor komen, anders gaat het er gewoon weer af. Er moeten maar zenders op zwart staan en je gaat bellen met CD dat je een aantal zenders mist en later kom je er achter dat het de softcam is die dit veroorzaakt. Leuk dat mensen bij openpli vaak schreeuwen we doen het in onze vrije tijd (hobby), dit is dus een voorbeeld dat voor niks (gratis) ook niet alles is. Verder ga ik hier niet op in. De zenders die ik met het Basis pakket + HD Light kan ontvangen zijn: 44 TV-zenders: NPO 1 HD NPO 2 HD NPO 3 HD RTL 4 HD RTL 5 HD SBS 6 HD RTL 7 HD Veronica/DisneyXD HD Net 5 HD RTL 8 HD FOX één HD Canvas HD Discovery HD Showcase NGC HD Eurosport HD Ketnet (23) Cartoon Network Discovery Channel TLC NatGeo Wild HD auto motor sport HD 13th Street Nickelodeon Nederland Disney Channel Comedy Central MTV NL TV Oranje VH1 Classic VH1 MTV ROCKS MTV Hits MTV Music 24 MTV Dance Hustler TV NPO1 NPO2 NPO3 RTL4 RTL5 SBS6 RTL7 NET5 Eurosport 19 november 2014 aangepast door erwin05
jako87 Geplaatst: 20 november 2014 Geplaatst: 20 november 2014 Off topic, maar ik begrijp niet wat Oscam met OpenPli te maken heeft. Als je geen Oscam wilt gebruiken, dan installeer je gewoon een andere softcam. Voor klachten over Oscam kun je terecht op het streamboard.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2014 Moderator Geplaatst: 20 november 2014 On topic! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen