Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

martjeB, dat is flauw

er zijn mensen die gewoon uit interesse in de statistiek opduiken

kijk enkel eens naar de hoeveelheid lezers die onbedoeld mee in de telling komen

als je statistiek er over wilt spreken

 

20000 onbekende lezers keken al naar het topic (dat is  " aantal HITS " )

die 20 die erin schreven, keken dus fanatiek telkens mee en voerden de HITS op na 300 berichten

als er 1000 echte illegalen mee bezig zijn is het veel

aangepast door Tonskidutch

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat zijn de verkoop aantallen van de duolnb ( is bekend bij C+ )

hoeveel C+ abbo`s  zijn er ( is bekend bij C+ )

daar kan C+ al  wat uithalen denk ik zo  ( de laatste 1,5 - 2 jaren zijn er ook andere merken gekomen met een duo lnb )

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit mogelijks een klein deeltje. Was eens in een trein station, en men was daar niet bang openlijk te vertellen, met z'n vijven, hoe zij Belgisch voetbal zien, via een verborgen ip straem.

Volgens mij is het onderschatten van zwartkijkers misschien wel hoger dan wat de weten.

Misschien is een softcam nu niet heel mooi om tv te zien, maar zou een provider cq tv aanbieder nu zo leiden, dat betaalde fsi2 kijkers via hun legaal abonnement kijken naar deze zender via een (gemodificeerde) softcam?

Moeten we nu plots heiliger zijn dan de paus? volgens mij gebeuren er vele ergere illegale zaken, dan iemand die met zijn softcam kijkt naar zijn betaald abonnement. Het is niet perfect, en misschien niet mooi te praten, maar ik schrijf: er zijn ergere dingen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit mogelijks een klein deeltje. Was eens in een trein station, en men was daar niet bang openlijk te vertellen, met z'n vijven, hoe zij Belgisch voetbal zien, via een verborgen ip straem.

 

Is allang geen publiek geheim meer hoor, een beetje googelen en je vind talrijke stream websites waar je alle wedstrijden die we hier op Fox kunnen bekijken, gewoon op je smartphone of pctje kan zien. Vooral de jeugd weet dondersgoed om ergens gratis een stream vandaan te halen voor het geval een stadion uitverkocht is.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwah laten we het daar eens over hebben. Het verkopen van een abbo in combinatie met een CI-module is koppelverkoop en dat is per wet verboden.

Hoe ziet men eigenlijk die wet op koppelverkoop?

Want kan je dit dan ook niet zeggen van de M7 setje's die worden verkocht?

Volgens mij is er meer een probleem, als men verplicht wordt een abonnement af te sluiten? Of heb ik het mis?

In belgie is er veel te doen geweest, dat bepaalde winkels geen gsm wilden verkopen, als ze geen abonnement namen. Maar of je die 2 kan vergelijken? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er meer een probleem, als men verplicht wordt een abonnement af te sluiten? Of heb ik het mis?

 

Zou goed kunnen. Het Verdrag van Rome stelt dat iedereen in staat moet zijn om vrij radio en tv zenders te ontvangen. Het coderen en vervolgens vragen van geld voor een abonnement is een beperking op die vrijheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ontvangen is vrij, kijken kost geld.

Wanneer een gecodeerde stream verzonden wordt ben jij vrij die gecodeerde stream te ontvangen, je wordt niet beperkt in je vrijheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag alles ontvangen wat er in die wok van je valt en als jij dit kunt decoderen d.m.v. je eigen inbreng zonder dat je daar derde voor nodig hebt mag jij daar ook nog naar kijken, het wordt anders wanneer je dit verkoopt en andere laat meekijken.

Als je nu Foxpsort 2 met je eigenkaart met legaal abbo erop decodeerd via wat voor een softcam of methode dan ook doe je wettelijk niets verkeerd.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...