Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

Hugo

ik moest even kijken naar je profiel

2002

Dan weten we beide precies dat; alles wat op mijn wok valt en ik thuis (zonder bijkomst van derden en diens instructie) kan ontvangen en met enkel zelfstudie kan openen NIEMAND anders iets hoeft te interesseren.

 

Hier wordt echter ten x-ten male een how to do gevraagd.

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


MartjeB Dan ben ik ook medecrimineel ;) Heb zelf eerst met goldcards gewerkt in een philips decoder en daarna een Humax 5400 aangeschaft met Funcards en via de emu van de TOH firmware kon je toen ook heel veel open krijgen doormiddel van keys. En dan vergeet ik nog bijna die leuke magicmodule :D

 

Mooie tijden waren dat toen!!

aangepast door sjappie666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag alles ontvangen wat er in die wok van je valt en als jij dit kunt decoderen d.m.v. je eigen inbreng zonder dat je daar derde voor nodig hebt mag jij daar ook nog naar kijken, het wordt anders wanneer je dit verkoopt en andere laat meekijken.

Bijna goed. Dat geld alleen als je niet op een legale wijze een abo kunt nemen of aan apparatuur kan komen.

Dat betekend dus eigenlijk dat bovenstaande niet telt voor CD.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Fa. Aston heeft het Franse Canalsat een proces aangespannen wegens de aanstaande verplichting om een Canalsat ontvanger te huren bij afname van een abonnement. Zij zien dit uiteraard ook als verboden koppelverkoop. De uitspraak zou wel eens verstrekkende gevolgen kunnen hebben, zeker als dit tot aan het EHJ wordt uitgevochten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Fa. Aston heeft het Franse Canalsat een proces aangespannen wegens de aanstaande verplichting om een Canalsat ontvanger te huren bij afname van een abonnement..

 

Zou het zin hebben? In Azie kan je gewoon voor weinig een ontvanger plus abbo van de markt plukken, ook online trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...