Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten


Waar het om gaat is de zinloosheid van het kat en muis spel tonski ;)

 

Om die reden schreef ik al eerder: gooi alles FTA en draai op reclame inkomsten.

Het zou het landschap compleet veranderen, maar van dit soort gezeik zijn we dan af.

Natuurlijk gaan we abo' s gewoon helemaal Open en FTA zenden

Hangen jou hersenen nog aan de waslijn te drogen?

  • Like 2

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn meer aanbieders geweest die meer illegale kijkers hadden als betalende abonnees.

Eh, ze zijn er niet meer, omdat ze hun rekeningen niet meer konden betalen hebben ze de toko gesloten.

Denk aan Premiere in Duitsland of iets recenter deze provider.

 

https://www.google.de/search?q=satprovider+stopt&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=U7WRVNyJAcj2Ov_0gYgO#q=%20canal%2b%20maghreb%20stopt

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drogreden 1:

Wellicht is het verstandiger om eens dieper te gaan kijken naar de werkelijke redenen van illegaal kijken. Als die redenen eens aangepakt worden zou dat een drempel kunnen opwerpen om de stap naar illegaal kijken te zetten.

Je weet vast wel beter.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat er illegaal gekeken wordt is omdat er gasten zijn die dit commercieel aanbieden.

Hierdoor wordt illegaal kijken voor iedereen mogelijk, ook voor diegenen die totaal geen jota kennis hebben van techniek.

Sommigen weten alleen dat het abonnement goedkoper is dan een officiele en dat is het enige wat telt.

Plus de wetenschap dat ze iets doen wat niet mag maar dat ze toch niet gepakt kunnen worden en daarmee de dure maatschappij te slim af is het enige wat voor sommigen lijkt te tellen.

Het verleden bewijst ook dat sommigen liever 300 gulden voor een of ander magisch illegaal kastje uitgeeft wat vervolgens maar 3 maanden werkt dan dit geld te gebruiken om 2 jaar legaal te kunnen kijken.

Komt er een nieuwe alternatieve oplossing gooien ze met groot gemak weer zo'n bedrag over de balk....

Het is leuk voor de hobbyist dat ontsleutelen op alternatieve manier en geen enkele provider zal er een traan om laten dat handige Harry een leuk kunstje heeft bedacht. Het wordt pas vervelend als de "goede" vrienden Henk dat kunstje te gelde gaan maken.

 

Kortom als je wat wilt aanpakken is dat heel eenvoudig de aanbieders van commerciele cardshares inclusief hun afnemers.

Laat de hobbyist en de abonnee met rust!

 

Blijkbaar is dat met de huidige wetgeving een lastige aangelegenheid want anders was dit al veel vaker gedaan.

Technische maatregelen blijven dan nog over en dat treft alles en iedereen, zowel de abonnee als de zwartkijkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ach, misschien komt er nog een kerstverrassing, het zou niet de eerste keer zijn dat het beeld dan ineens op zwart gaat bij een groep kijkers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me vroeger een boksmatch met een zeer beroemd iemand. Dit was op tv3 of tv1000, als ik mij niet vergis.

Tijdens de pauze, nam deze een andere key in gebruik. Nu wilde het wel lukken, dat ik dan later gelezen heb, dat deze actie meer officieel betaalde abbonnee's trof, dan degene die een kaartje hadden met 1 of 2 spekken.

Niet echt leuk, als je betaald om te zien, en dus het 2de deel mist, omdat je officieel kaartje de nieuwe code niet had, terwijl jan met de pet met zijn spekkaartje wel kon kijken.

Denk niet dat abonnee's daarmee blij worden.

Maar waar het eigenlijk om gaat, vraag ik me af, of je betaald voor een adres, of per tv in dat adres. Dus wel auteursrechtelijk en wettelijk gezien. Indien je het recht hebt, om op al je tv's op dit adres deze kanalen te zien, dan lijkt me dat M7 eigenlijk een probleem heeft.

Niemand zin, om dit eens uit te pluizen, en bvb M7 te dagvaarden, omdat ze U rechten schenden, omdat je maar met 1 kaart 1 tv kan zien, terwijl het mogelijks wettelijk is, dat dit op alle tv's mag op dit adres?

T'is compleet waanzin, dat je bij kabel of ip, met één bedrag 2à4 tv's mag zien, terwijl dit niet mag/kan met een wok. En met de sid beperking en de nieuwe nano 01 encryptie wordt het technisch onmogelijk gemaakt.

En zwart kijken, is in veel gevallen, duurder dan officieel. Maar omdat (ondanks ons zogezegd europa één, niet één is), is het bij mensen een ongehoorde noodzaak, om alternatief te gaan zien.

Stel dat je op de boerenbuiten woont, zonder kabel, zonder ip.Die inwoners, willen wel betalen, om bvb sport te zien, maar hebben geen enkele legale middel. En helaas, gaan dan bepaalden een niet goed te keuren zwart/grijs abonnement nemen  :( .

Er zijn nog diverse reden, maar die zal ik wegens te top offic niet melden.

Eigenlijk vind ik persoonlijk gans het systeem van tv aanbieder verkeerd.

En van koppelverkoop gesproken: is het verplicht nemen van een standaard pakket om een extra pakket te hebben, ook geen koppelverkoop?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat er illegaal gekeken wordt is omdat er gasten zijn die dit commercieel aanbieden.

 

 

Nee, dat is een van de gevolgen. De reden is dat er nog steeds genoeg zijn die vinden dat zij het recht hebben illegaal te kijken omdat de legale aanbieders boeven zouden zijn.

Of ik dat laatste wellicht ook vind, is voor mij nog steeds geen reden om ook illegale dingen te gaan doen.  Anderen denken wellicht hier wel een keiharde rechtvaardiging in handen te hebben voor de broodnodige gemoedsrust. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...