Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Echt Sjaak?

 

hier open via onbespreekbaar met oscam

 

 

Met cccam 2.0.11 open.

@ Moonchild: beiden

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Sjaak, waarom zet jij hier iedereen als leugenaar neer?

 

En hoe wil jij weten hoe ik naar welke zender kijk?

Ik citeer 2 eerdere postings en geef zelf niet aan of en hoe ik eventueel naar deze zenders kijk.

 

Ga je de discussie in dit onderwerp ook weer op z'n Sjaaks om zeep helpen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Cees toch, jij gaat er blindelings van uit dat het wel werkt met een legale kaart met abo via CCcam of Oscam.

Lezen Sjaak, ik heb niets beweerd, ik heb alleen je gewezen op de postings van 2 leden.

En die bewering trek jij in twijfel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de 'vernieuwde' manier heb ik FS2 open gekregen met OSCam, een Alien2 en eigen C+NL smartcard. Het heeft ongeveer 1,5 week gewerkt, nu dus weer op zwart.

 

Twee testlijnen van piraten geprobeerd, ook geen beeld.

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we het er maar gewoon op houden dat alles gewoon als vanouds werkt en het er verder niet meer over hebben?

Dadelijk is er weer een wijsneus die zonodig moet bewijzen dat fs2 open is, alles op het net gooit om zijn of haar ego op te krikken en kunnen we een geforceerde kaartwissel verwachten doordat de piraterij en jan-met-de-pet-zonder-kennis ook het trucje toepast.

Nu is het één en ander (nog) niet toegankelijk voor iedereen.

 

 

..hoewel ORCA inmiddels ook al meer prijs heeft gegeven dan eigen de bedoeling was, dus een kaartwissel zal ook geen oplossing bieden.. ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt al meer dan een maand weer open zonder problemen en zonder illegale shares en met origineel kaartje zonder ci module egt niets nieuws

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt al meer dan een maand weer open zonder problemen en zonder illegale shares en met origineel kaartje zonder ci module egt niets nieuws

 

 

Maar aan jouw decoders te zien heb je een Xtrend 7500 en een dm800 dus met 1 van die 2 heb jij het open met je kaartje erin ?

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik draai oscam server op mijn xtrend waar ik in de woonkamer kijk en heb een interne share lijn naar mijn slaapkamer die op cccam 2.2.1 draait

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal wat PBtjes gehad die ik in een klap beantwoord: je hebt TOR browser en Grams zoekmachine nodig.liefst met een VPN er tussen.

 

Dat een market place searchengine en daar worden alleen tegen betaling illegale diensten aangeboden.

 

Eerlijk gezegd begin ik een beetje te twijfelen aan de verhaaltjes hier. Wetende hoe lastig dit systeem is en wat er je allemaal voor nodig hebt en dan zouden een paar mensen zonder enige moeite draaien met hun eigen kaart. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...