Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het kan goed zijn dat ik de verschillende coderingen niet meer uit elkaar houdt.

 

 

Ik heb kort geleden een CI module met witte sticker gekocht omdat ik in jn eenvoud dacht dat ik daarmee alle zenders uit mijn pakket zichtbaar kon maken.

Ik was even in de war met de laatste toevoeging in mijn pakket, de 4k zender,  waarvoor je weer een nieuw module moet aanschaffen.

 

Je hebt gelijk, voor Fox heb je het witte module nodig, (nog) geen Orca module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even een korte opmerking;

 

Fox Sport 2 Internationaal zit NIET standaard in het Fox Sports pakket. Hiervoor moet je aanvullend 9,95 of 4,95 betalen.

Zie onderstaande link

https://www.canaldigitaal.nl/tv-radio-zenders/sport/fox-sports/

 

Los van de hele discussie...je betaalt er dus niet standaard voor.

Je kunt kiezen voor 14,95 FS1+3 of 19,95 voor FS123 of 9,95 voor alleen FS2

 

Ik zelf heb het jaren gehad maar door de verplichte nieuwe CI module heb ik het maar opgezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk niet iedereen is even ervaren in alle gebieden van de techniek.  De een is al wat meer ervaren in het schrijven van plug-ins voor onze linux ontvangers.  Een andere zorgt voor een dagelijkse EPG update.  En er zijn ook er ook die goed zijn met CAM's.  Anderen zijn dan weer experts op het gebied van de technische schotel installatie.  Ieder zijn specialiteit.

 

Iedereen levert een bijdrage.  En op het forum vinden we elkaar om de problemen op te lossen, ieder naar godsvrucht  en vermogen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen levert een bijdrage.  En op het forum vinden we elkaar om de problemen op te lossen...

 

Iemand die meld dat die een oplossing heeft gevonden voor een probleem maar ondertussen dat niet deelt zodat anderen met hetzelfde probleem ook het probleem kunnen oplossen, valt niet echt onder de groep die een bijdrage levert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer iemand een illegale oplossing vind om een bepaald tv kanaal te bekijken, is de persoon zelfs strafbaar wanneer deze de kennis deelt met anderen.

..catch my drift?

 

M7 hoeft echt niet te denken dat zij met behulp van techniek deze strijd gaat winnen, dat kan alleen door de abbo-prijzen dusdanig te verlagen dat piraterij geen nut meer heeft.

Wanneer er een balans word gevonden tussen de hoogte van de prijzen en een (beetje) minder winst voor het bedrijf, pas dan zal de piraterij verdwijnen.

 

Maar zolang acteurs miljarden verdienen zodat zij nog meer oppervlakkige onzin de wereld in brengen, voetballers miljoenen krijgen om een bal naast het doel te schieten en zogenoemde computermuzikanten denken dat zij zonder talent rijk kunnen worden, zal er niets veranderen.

 

Vanaf het allereerste begin van de coderingen, is het mensen gelukt om deze te decoderen. Dit gebeurd al sinds mensheugenis.

Het kat en muis spelletje op tv is al gaande vanaf de jaren 80 uit de vorige eeuw en er is na 40 jaar nog helemaal niets veranderd.

Je moet als directeur van een dergelijk mediabedrijf toch echt thuis horen in het gesticht wanneer hij of zij denkt dat piraterij doormiddel van technologie op te lossen valt?

..houd toch op, alleen een idioot heeft een dergelijke denkwijze.

 

Wat nu als iedereen thuis één enkel kanaal via IPTV gaat sharen met anderen, en dat kan met hele eenvoudige middelen, dan is het hek al helemaal van de dam.

Gaat Timmetje Kuik van (ge)stichting BREIN al die mensen vervolgen? 

 

Een ander scenario wat nu al zichtbaar is, is dat mensen gewoon helemaal geen tv meer kijken.

Deels door de hoge abbo's en de reclames die de boventoon voeren, deels doordat content gewoonweg niet interessant meer is.

Hebzucht viert boventoon bij de content en tv aanbieders en ik ben van mening dat het omslagpunt moet gaan komen, of inmiddels gekomen is.

 

..en denken "ze" dat ORCA de oplossing is? Nou, niet dus. En ook al zou ORCA de oplossing zijn, dan stort de tv markt geheel in, want wat nu als niemand meer tv kijkt? Willen de providers daar naar toe? En de reclamemakers cq fabrikanten?

 

Sorry voor dit pleidooi welke vreselijk offtopic is, maar ik wilde het (wederom) even kwijt.

En voor de FS2 liefhebbers, een oplossing is er al lang al, dus doe gewoon even wat meer moeite.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het pleidooi is niet alleen "vreselijk off topic", maar ook een opeenstapeling van drogredenaties, vol deuntjes die we al heel lang kennen.

 

Nog door geen enkele provider met succes toegepast om piraterij en sharen de wind uit de zeilen te nemen.

Het tegenovergestelde wel. Zie Italië, Verenigd Koninkrijk, Duitsland.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

..en denken "ze" dat ORCA de oplossing is? Nou, niet dus.

 

Voor de hobbyist wordt het wellicht een stuk lastiger, zo niet onmogelijk. Voor de grote jongens is en blijft het makkelijk, voor een x-bedrag (notabene no cure no pay) kan iedereen laten hacken wat hij zou willen. Er wordt zelfs openlijk mee geadverteerd als je wat dieper internet induikt en daar de weg een beetje kent. Wil je het witte huis of het pentagon hacken en daar gegevens weg halen? Geen probleem en is al diverse keren gedaan. Wil je Orca hacken? Geen probleem. Als je er maar voor betaalt kan alles in deze wereld. En ja, de hobbyist blijft steeds meer met lege handen staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wetgever zorgt er ook voor dat tv kijken duurder wordt. Als ik begon met satelliet tv, kon ik zonder eerst een ander pakket, of via een aanbieder, te kiezen, mij rechtstreeks abonneren op filmnet.

Om tv kijken goedkoper te maken, moet dringend het verplichtende basispakket van 30 zenders worden afgeschaft.

Maar ze regelen het zo dat diverse tussenpersonen, massa's geld verdienen, en wij zijn daar het slachtoffer van.

Ik heb sterk het vermoeden, dat die extra beveiliging zeer weinig of misschien niks opbrengt voor fox sports, maar mensen gewoon verdrijft naar cs en iptv. Het enige wat ze volgens mij in hun zak steken, is verliezende abonnee's, of het spijzen van de gelden van piraten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de hobbyist wordt het wellicht een stuk lastiger, zo niet onmogelijk. Voor de grote jongens is en blijft het makkelijk, voor een x-bedrag (notabene no cure no pay) kan iedereen laten hacken wat hij zou willen. Er wordt zelfs openlijk mee geadverteerd als je wat dieper internet induikt en daar de weg een beetje kent. Wil je het witte huis of het pentagon hacken en daar gegevens weg halen? Geen probleem en is al diverse keren gedaan. Wil je Orca hacken? Geen probleem. Als je er maar voor betaalt kan alles in deze wereld. En ja, de hobbyist blijft steeds meer met lege handen staan.

En misschien zijn de bedenkers en ontwikkelaars van deze beveiligingen, ook wel omkoopbaar. Al is het uit wraak, na een ontslag bvb.

Je moet dan wel zorgen, dat je uit het vizier van het gerecht blijft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kul! Als hier illegale content wordt gedeeld kan sat4all flink op de vingers worden getikt. Niemand die daar op zit te wachten.

 

Onzin, is gewoon een manier om een legale kaart te kunnen gebruiken in de decoder.

 

Verwijzen naar tor browser en een zoekmachine waar allemaal criminele activieteiten te vinden zijn, zoals commerciele aanbieders die illegale cardshare lijnen betalend aanbieden waarmee het open gaat dat lijkt mij inderdaad niet kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat het nu duidelijk is dat het geen gezwets is mensen doe gewoon rond zoeken en je zult snel vinden hoe het moet maar houd op met vingertje wijzen naar elkaar hoop dat dit genoeg bewijs is anders kom je maar gezellig bij mij thuis kijken fijne avond allemaal

 

Overigens de ecms zijn soms hoog hier is nog geen goede oplossing voor maar die komt er wellicht ook weer

post-67764-0-96867600-1493935503_thumb.jpg

aangepast door kermetkikker

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed kijkt is het een cs378x protocol en zoals ik eerder aangaf heb ik 1 kaart en 2 ontvangers je ziet ook een lokaal ip als je het nu niet geloofd ook goed suc6 met je zoektocht dimmie

aangepast door kermetkikker

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin, is gewoon een manier om een legale kaart te kunnen gebruiken in de decoder.

 

Verwijzen naar tor browser en een zoekmachine waar allemaal criminele activieteiten te vinden zijn, zoals commerciele aanbieders die illegale cardshare lijnen betalend aanbieden waarmee het open gaat dat lijkt mij inderdaad niet kunnen.

 

Zolang je niet tot aanschaf en gebruik van illegale middelen overgaat is er niets aan de hand, maar zo te zien ben je veel te diep aan het graven in een van de vele darknet markets. Met tor en grams zoek je door het gehele internet, daar waar Google niet verder komt dan maar een fractie van wat er in totaal op internet te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...