Moderator ceesv Geplaatst: 2 oktober 2014 Moderator Geplaatst: 2 oktober 2014 Het filmpje is ondertussen door de poster verwijderd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 2 oktober 2014 Geplaatst: 2 oktober 2014 Misschien onder druk. ik ben ook geen voorstander van alles dicht te timmeren. maar als zij er enkelen uithalen, dan hebben zij hun doel bereikt. en behalve pairing, ken ik ook nog andere vervelende zaken die ze kunnen doen. de setop box via een methode pairen aan je tv toestel. zodanig dat enkel dat toestel werkt op die tv en geen ander. Je zal al heel wat moeten doen, om het op een ander apparaat te zien, tenzij je fijn weet hoe alles geregeld wordt. Dan kunnen ze via één of andere manier controleren of je ontvanger staat op je thuis adres. Dit doet niet aan op fsp2i. Maar als pairing niet meer loont, dan kunnen ze andere vervelende zaken doen. Echter kunnen de klanten weglopen, want netflix bied ook diverse serie's documentaire soaps e.a. weer, waar het (bijna) overal te zien is. grotendeels top offic, maar gevolgen die kunnen gebruikt worden om zwart/grijs kijken tegen te gaan. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Eduard07 Geplaatst: 2 oktober 2014 Geplaatst: 2 oktober 2014 Het filmpje is ondertussen door de poster verwijderd.Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat de boel gekraakt is.En daarmee bedoel ik, dat er buiten de witte module om naar fox sports 2 versie astra 3 kan worden gekeken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Anoniem Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Ik ben inmiddels in 14 winkels geweest, van alles gepast, maar een maatje meer hebben ze niet.
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 eduard. hoezo niet dan? we zagen toch dat het om de satellietversie ging? en die skin die we zagen leek mij op de metrixHD skin. ook was er een intern ip te zien. wat wil je nog meer zien dan?
Murdock Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Heb het ook werkend gezien hoor. (met eigen ogen) Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 tsja...ik heb fox sport 2 int ook werkend gezien. maar sommige mensen willen echt bewijs zien dat het geen kabel of zo is.
Johan45 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Maakt het wat uit dan of sommige het willen geloven of niet geloven.? Soms is de wens de vader van de gedachte en dan wil men het niet geloven, ook al lever je nog zoveel bewijs. Vult u rustig aan !!!
Kabeltje87 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Het verwonderd mij niet als iemand weet hoe fs2i open te krijgen op een linux bak. Maar ik erger mij wel aan: ik kan het het, maar ik vertel het lekker niet. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Johan45 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Mij ergert het niet. De hobby is overgenomen door de commercie. Moet je dan ook boos worden omdat er verdiend wordt aan TV verslaving. Vult u rustig aan !!!
sattv4iedereen Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 De hobby is altijd een beetje commercie geweest. Denk een jaar of 15 jaar terug naar de hier terecht verbannen maffiakaarten, waar bepaalden 300€ voor vroegen. Enkel door die commercie te steunen, maak je de hobby tv kijken kapot, omdat (te verstaan uiteraard) tv aanbieders steeds maar veiliger systemen uitbrengen, en de boel verder dichtdraaien. Van mij mag de fs2i oplossing voor linux, in de kast blijven. Anders volgen er misschien minder leuke zaken. Mocht er geen commercie van gemaakt worden, zaten we misschien nog altijd aan seca1 of misschien zelfs de blauwe irdeto 1 kaarten van multichoice?? Of konden menige met hun legaal kaartje nog altijd kijken naar de hd kanalen op een linux ontvanger. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Anoniem Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Ik heb inmiddels een groene S met zwart beeld. Hoe is dit te interpreteren?
Gast patat Geplaatst: 11 oktober 2014 Geplaatst: 11 oktober 2014 AUB geen PM meer sturen met verzoeken om een c lijntje. 1
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 oktober 2014 Geplaatst: 11 oktober 2014 Voor mijn extra kanalen doet fs2i het ook. C-Line van bevriende collega (via via).
theparasol Geplaatst: 11 oktober 2014 Geplaatst: 11 oktober 2014 AUB geen PM meer sturen met verzoeken om een c lijntje. Dat roep je over jezelf af met je ondoordachte reacties... en hier de volgende die een goedgevulde pm box kan tegemoet zien: Voor mijn extra kanalen doet fs2i het ook. C-Line van bevriende collega (via via).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen