Ga naar inhoud


Een poes en zindelijkheid !


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Op schrikdraad staat een pulserende spanning tussen de 2 en 10 kV.

De generator hiervoor kan met 12 volt gelijkspanning worden gevoed.

 

Ooit de polen van je auto accu tegelijk vastgepakt? en wat voelde je toen?

 

Een plantenspuit, of alu folie zouden ook goede huismiddeltjes zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

Gewoon een metalen plaat neerleggen, waar de kat piest.

Daar wat stroom op zetten, en gegarandeerd dat de kat daar nooit meer piest.

 

Hou je dan wel vast voor de reactie.

Klopt, zij zal daar niet meer plassen maar door de stress pist ze je het hele huis vol.

 

je moet de oorzaak vinden en niet alleen de symptomen behandelen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kat flink met de neus eroverheen wrijven en naar buiten smijten, grond goed schoonmaken en peper op die plek strooien.

Dan is het echt wel over, bij herhaling zelfde recept. Dit is de beste en goedkoopste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We blinken allemaal uit in 'diervriendelijke' oplossingen (mezelf niet uitgezonderd hoor).

Of het diervriendelijk is of niet het is een oplossing en de vraag was ook of iemand een oplossing wist. Vandaar een zeer goede oplossing aangegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een elektrische shock, zou ik toch niet doen, al is het uit dierenliefde.

Uit onze boerentijd (mijn ouders) kan ik vertellen, dat we wel verschillende honden hebben gehad, die ongewild aan de schrikdraad haperde om koeien in de wei te houden.

De hond kreeg je langs geen stokken meer in een tiental meter verwijderd van die draad. wat soms ongemakkelijk was voor ons en het dier, omdat deze daarlangs moest passeren om naar zijn slaapplaats te gaan. :(

@ pearlpeter. Die poes zal volgens mij er wel iets ongewenst aan over gehouden. Sorry voor mijn taalgebruik, maar moet jij eens watteren, tegen een schrikdraad die ze gebruiken, om koeien in de weide te houden. spreek niet van ondervinding, maar ken er wel die uit "stoer doen" het deden, totdat de rest raad je wel denk ik.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...