Ga naar inhoud


Low budget CD HD ontvanger


Snoopy

Aanbevolen berichten


@hier boven. Heb je de ontvanger zelf? of roep je maar wat. Dit model is de nieuwste titan en is sneller dan zn voorgangers. De titan 3 kan je niet vergelijken met de titan1. Ik heb de ontvanger zelf en ben er goed tevreden mee.

 

Heb hem binnen de week terug gedaan, van zijn voorgangers hebben ze niet veel geleerd blijkbaar, met die SAB ontvangers heb je maar wat je ervoor betaald, heb er 3 gehad, en het is genoeg geweest.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, mijn ervaring met deze ontvanger is beter dan zijn voorgangers. Maar we zijn inmiddels ook een paar firmwares verder. Voor deze prijs vindt ik het een goede ontvanger, mijn dm800 was vaak trager.

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een SAB titan kost € 99

Een Maxdigital XP1000 HD Linux kost ongeveer € 129

 

En hiervoor heb je een linux ontvanger met al zijn mogelijkheden.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn al sab ontvangers te koop vanaf 75 euro.

Dat er word geklaagd dat ze traag zijn de zap snelheid bij gecodeerde zenders is rond de2,5 sec.

Dit is niet snel maar ik neem aan dat iedereen toch op het epg knopje drukt en dan keus maakt.

Je gaat toch niet op de ouderwetse manier alle zenders langs kijken.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand uitleggen die vaktermen?

Ik heb een ferguson 102mini is geen CD en start redelijk snel op en werkt prettig.

Maar ECM? ik denk het niet.

Het enige waar ik me aan stoor zijn de update van CD / software updates , je zou van zo'n online winkel tot graag een mailtje verwachten.

Oja hij wordt aardig warm...maar voor 79 euro koop je meen ik geen CI...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ie wel, anders geeft je CanalDigitaal kaart binnen de kortste keren geen beeld meer.

Een email lijkt me niet echt nodig, je decoder heeft fastscan en daarmee vernieuw je de volledige kanalenlijst in een paar minuten.

 

Je 12 volt HD minimini decoder met een omvang ter grootte van een smartcard valt in de categorie low budget  met een prijs van rond de € 80,--

Hij is niet CanalDigitaal gekeurd maar dát mag je als een pluspunt rekenen.

Verder zijn er mogelijkheden voor een externe harddisk via usb aansluiting. en de ethernet aansluiting is ook bruikbaar.

Dat laatste kan je bij CanalDigitaal decoders wel vergeten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar je vergeet dat hij een vraagt met ci mogelijkheid.

Ik heb zo een als backup, en decodeerde toen ten tijde kanalen van M7.

Kan opnemen, en kan mits zijn verlengstukje met de infrarood oog, netjes achter de tv gebouwd worden.

Minpunt, hij kan (nog) geen fs2i aan, of cartoon network hd van telesat.

Nog een voordeel, je kan met de originele software, kaartjes delen zonder veel gedoe en bla bla met andere mini ontvangers.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ie wel, anders geeft je CanalDigitaal kaart binnen de kortste keren geen beeld meer.

Een email lijkt me niet echt nodig, je decoder heeft fastscan en daarmee vernieuw je de volledige kanalenlijst in een paar minuten.

 

Je 12 volt HD minimini decoder met een omvang ter grootte van een smartcard valt in de categorie low budget  met een prijs van rond de € 80,--

Hij is niet CanalDigitaal gekeurd maar dát mag je als een pluspunt rekenen.

Verder zijn er mogelijkheden voor een externe harddisk via usb aansluiting. en de ethernet aansluiting is ook bruikbaar.

Dat laatste kan je bij CanalDigitaal decoders wel vergeten.

Dankje voor je antwoord, denk dat de topicplaatser dus hier wat aan heeft.

De keuze voor het device kwam trouwens ook van een forum, ik ga meestal af op mensen die er voor mijn gevoel er verstand van hebben. Ik wil immers het wiel niet 2 keer uitvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar je vergeet dat hij een vraagt met ci mogelijkheid.

 

Minpunt, hij kan (nog) geen fs2i aan, of cartoon network hd van telesat.

Nog een voordeel, je kan met de originele software, kaartjes delen zonder veel gedoe en bla bla met andere mini ontvangers.

 

Ik heb hem zelf niet, dus kan niet testen.

Er is alternatieve software, en daarmee zijn er meer ethernet mogelijkheden dan met de originele software.

Ook fs2i kan waarschijnlijk naar gekeken worden, in theorie althans.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...