ousselg Geplaatst: 21 september 2014 Auteur Geplaatst: 21 september 2014 (aangepast) nee hoor canal plus sport hd canal sport france etc werken gewoon goed bij mij en bij mijn pa kan hij ook gewoon alle astra 3 kanalen bekijken, hier en daar een sec lag maar over het algemeen stabiel. Zijn schotel is ook niet helemaal goed uitgericht vandaar. 21 september 2014 aangepast door ousselg
Moderator ceesv Geplaatst: 21 september 2014 Moderator Geplaatst: 21 september 2014 Aangezien je schrijft dat op Astra 3 je de regionale zenders wel ontvangt zal het geen antenne maar een decoderingsprobleem zijn. Je geeft aan dat je een wan share abonnement hebt. Illegale en strafbare zaken worden op dit forum niet besproken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ousselg Geplaatst: 21 september 2014 Auteur Geplaatst: 21 september 2014 (aangepast) Oke sorry dat ik het daarover heb =, maar ik heb geen share problem aangezien ik eerder aangaf dat de franse en spaanse kanalen het wel deden We kunnen doen of alles legaal gaat deze tijd maar beetje realisme en een oogje dicht knijpen is soms wel nodig. We leven niet meer in 1990. 21 september 2014 aangepast door ousselg
Moderator ceesv Geplaatst: 21 september 2014 Moderator Geplaatst: 21 september 2014 Legale kijkers worden steeds meer beperkt in hun mogelijkheden omdat er mensen zijn die menen dat regels niet voor hun gelden. En wanneer je in de supermarkt iets meeneemt zonder de kruidenier daarvoor te betalen wordt de rekening daarvoor betaald door mensen die wel hun boodschappen aan de kassa afrekenen. De wetgever is er in ieder geval duidelijk over, het is geen overtreding maar en misdrijf Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ousselg Geplaatst: 21 september 2014 Auteur Geplaatst: 21 september 2014 Tja of ze kunnen normale prijzen hanteren, ik ga geen 50 extra per maand betalen om alle leuke pakketten te krijgen naast mijn internet en tv en telefoon abbo van ziggo. Telefoons worden duur alles wordt duur vind je het gek dat er een hoop mensen blij zijn dat er hackers op de wereld zijn die ook aan de minder bedeelde denken. Ik probeer altijd als het kan de legale weg te bewandelen, heb ook Fox op mijn ziggo ontvanger, maar daar betaal je iets van 25 eu voor. Ik weet niet wat men denkt tegenwoordig maar die prijzen kunnen gewoon niet.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 september 2014 Moderator Geplaatst: 21 september 2014 Dit noemt men normvervaging, verdwijning van het besef dat bepaalde regels geëerbiedigd moeten worden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten