Giel Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Waarom kan ik met mijn dreambox niet op internet, naar bv YouTube Wie kan mij daar mee helpen? Gr giel
Tonskidutch Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 je vergeet de mensen informatie te geven over wat JIJ hebt staan en hoe je de dreambox hebt ingericht / welk image, welke netwerkverbinding, welke etc etc etc Enjoy The Silence Depeche Mode
Giel Geplaatst: 21 september 2014 Auteur Geplaatst: 21 september 2014 Hallo Ik heb een dreambox ,met pli image netwerk upc
Tonskidutch Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 (aangepast) kijk gewoon ook even scheel naar deze >>> klik UPC kun je ontvangen. maar internet en youtube applicaties werken pas als je de netwerkinstellingen juist hebt ingesteld op de dreambox de basis gegevens haal je uit het UPC modem en voert die gateway en dns in de dreambox via het menu netwerk correct in of gebruikt DHCP (dan werkt het eigenlijk automatisch als je UPC modem niet gecastreerd is betreffende een range IP adressen) via dat menu kun je ook heel simpel testen of de netwerk verbinding werkt op openpli moet je voor youtube ook wel een plugin installeren > had je dat al gedaan? 21 september 2014 aangepast door Tonskidutch Enjoy The Silence Depeche Mode
Giel Geplaatst: 21 september 2014 Auteur Geplaatst: 21 september 2014 Ik ga op de Dream box naar YouTube gaat goed,dan laat ik zoeken naar bv jan Smit gaat goed haald hij binnen dan zeg ik play Dan word het scherm groen en zegt hij software probleem en start opnieuw op? Weet jij wat dat is?
Tonskidutch Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 greenscreens betekenen ALTIJD dat skin en plugin (dus de applicatie youtube) niet geschikt is voor jouw dreambox MET dat image al eens een update uitgevoerd? Enjoy The Silence Depeche Mode
hansputters Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 @Tonskidutch: even off topic maar daarvoor niet minder gemeend. Ik ben absoluut een bewonderaar van je taalgebruik! Zo ook een paar antwoorden hierboven: modem gecastreerd door UPC.... Hoe kom je er toch op?
Tonskidutch Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 (aangepast) kweet niet het geeft echter meestal een ruk in de juiste richting om eens goed te kijken naar hoe een en ander ingesteld is het doel heiligt de middelen 21 september 2014 aangepast door Tonskidutch Enjoy The Silence Depeche Mode
dirocca Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 (aangepast) @Giel bij een GS ( green screen) hoort ook een crashlog (te vinden op de hdd) als je deze ff post, dan zien we misschien iets meer. grtz Philip 21 september 2014 aangepast door dirocca vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Loui (K) Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Hier ook de plugin van YouTube werkt wel maar zodra je wat gaat zoeken welk item dan ook start de film gewoon niet of download het gewoon niet. Dat is al een geruime tijd zo. Ik denk dat deze hele plugin eens op de schop moet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen