Tonskidutch Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 EXT3-fs (sda1): warning: maximal mount count reached, running e2fsck is recommended EXT3-fs (sda1): using internal journal EXT3-fs (sda1): mounted filesystem with writeback data mode FAT-fs (sdb1): Volume was not properly unmounted. Some data may be corrupt. Please run fsck. sorry dat je het pas na nogmaals lezen ertussen ziet staan dus je HDD en met je sticky is het ook al minder gezond... opnames overhevelen op andere disk je hdd opnieuw initialiseren en dan liefst EXT4 ciao ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2014 OK...het is mij ook niet opgevallen. Ik ga de opnames overhevelen en doen wat je geadviseerd hebt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 in die samenhang, lees ook dit probleem van Rivellino nog eens partitioneren / initialiseren van grote harddisks ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Rivellino Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 Die foutboodschap (EXT3-fs (sda1): warning: maximal mount count reached, running e2fsck is recommended) had ik ook. Ik heb 2 weken terug een nieuwe HDD geinstalleerd en tot nu toe is de foutboodschap niet teruggekomen. Er staat nu keurig: EXT4-fs (sda1): mounted filesystem with ordered data mode. Opts: (null) Groeten, Rivelino. KPN Box 12 glasvezel
Tonskidutch Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 heel erg bedankt rivellino, die feedback helpt ons natuurlijk maar of een 2TB hdd zomaar die fouten met zich brengt is weer een apart hoofdstuk c.q. vraag ik denk / vermoed dat er geen juiste partitionering en formatering is gebruikt, misschien zelfs middels een ander image ( pC ) met beperkingen gepartitioneerd en geformateerd??? het moet kunnen, ook met uno I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen