Ga naar inhoud


tomtom update


blitzteam

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je een TT One hebt zit er een externe antenne aansluiting op die je op het zijraam oid kan plakken/klemmen dan heb je ook geen last.

Ik vermoed dat die externe antenne-aansluiting voor de RDS-TMC ontvanger is, wat voor symbool of tekst staat erbij?

 

 

Verder hebben de medions de keuze uit snelste route, kortste route en economische route en die laatste gebruikte ik meestal omdat als je de snelste route invoert ze je soms wel 10 km om laten rijden omdat dat dan net een paar sec sneller is en kies je de kortste route dan sturen ze je ook rustig dwars door woonwijken enz. wat voor geen meter opschiet en alleen maar bonnen oplevert

 

Heeft een Tom Tom die stand ook? Om de kaart in de medion een update te geven moet ik nu nl. gaan betalen en dan koop ik net zo lief een nieuwe.

 

suc6

 

Gerrit

In mijn TomTom van de 1000-serie zit de mogelijkheid om economische route te kiezen.

 

Nieuw kopen is vaak de slimste keuze.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alex, de TomTom One External Antenna verbetert de GPS-ontvangst van uw TomTom One, onmisbaar in auto's met een warmtewerende of verwarmde voorruit. :)

Die kende ik niet (heb wel ooit een One gehad met die RDS-TMC-ontvanger).

Maar ook een product wat nu niet meer bestaat bij TomTom denk ik?

 

Overigens mijn TomTom kent niet alle fietspaden en dus navigeert hij je bij fietsroute soms onnodig om.

 

Kronkelroutes zit bij mijn weten alleen op de TomTom Rider.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de TonTom Start 60
Daarop kan ik de volgende routes instellen:
- Snelste route
- Kortste route
- Eco route
- Wandelroute
- Fietsroute
- IQ route
Om de routeplanning te verbeteren, berekent IQ routes de beste route aan de hand van historische informatie over de verkeersdrukte die normaal gesproken op je geplande route voorkomt.

Dan is er nog een optie om snelwegen wel of niet te vermijden of om tolwegen wel of niet te vermijden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...