Ga naar inhoud


Ook vrt moet 17,8 miljoen besparen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Ik kijk zelden of nooit nog naar één of Canvas. De programma's zijn niet meer zoals vroeger. Het enige wat mij echt nog interesseert zijn de herhalingen van de Vlaamse dramaserie "Wittekerke" elke werkdag om 14.15u op vtm.

Dat was pas een serie met maar liefst 1067 afleveringen, zeker niet te vergelijken met de Vlaamse series van nu.

Een zware tv depressie voor mij, want ik breng meer uren door 's avonds voor het computerscherm.

Veel hebben we niet aan eigen programma's, bijna allemaal Engelse programma's op Vijf, 2BE, Vitaya en dat kan ik missen als kiespijn.

Hopelijk worden die Engelse programma's eens in het Nederlands ingesproken, waarom kan dat wel op Franse en Duitse zenders.
Er zouden dan in ieder geval weer wat jobs bijkomen en extra geld beschikbaar maken voor de zenders.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij de Nederlandse omroepen keken er gisternacht rond 3 uur tussen de 12.000 en 23.000 mensen naar de lus. (Of ze zijn in slaap gevallen en hebben de tv aangelaten.)

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,dp-0-1-0-p

 

Van Belgie kan ik voor de nachtelijke uren geen cijfers vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof ik niets van wat de Nederlanders betreft, die zijn zunig en zetten de tv uit en zelfs niet op staande bij want dan kan de boel in de hens vliegen.

Voor de Belgen kan ik niet spreken maar daar wordt de elektra levering afgesloten heb ik gelezen dus uiteindelijk zijn ze daar goedkoop uit.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat er juist bekeken wordt, is me een raadsel, maar vraag me af, of dit kijkonderzoek/ metingen wel betrouwbaar zijn.

Er kunnen een deel mensen inzitten, die hun tv vergeten uit te zetten. Maar de fabrikant heeft met de techniek iets leuk gemaakt, voor hen die in slaap vallen. Bepaalde tv's gaan naar standby als er 4 uur geen instructie's worden gegeven door de ab.

Maar ik zit zeker niet te kijken wat timm1983 zit te schrijven op dubbing van programma's.

Ik nodig hem dan eens uit, om met mij naar mijn kameraad te gaan kijken naar bepaalde poolse zenders.

Of het nu een kind,man,vrouw is, daar staat altijd dezelfde persoon doorheen te praten, waar je in de achtergrond de originele taal hoort.

Nee, dank u. Ook niet zoals Franse of Duitse zenders waar de mondbeweging niet klopt met de stem  :( .

Maar of het veel bespaart om over te gaan naar een testbeeld of sneeuw, betwijfel ik mogelijks, omdat daarbij norkring niet van het zendpark de nodige zenders zal afschakelen. Ook zullen ze geen transponder uitschakelen, als de zender geen programma's uitzenden, want meerderen gebruiken nu 1 transponder.

Ik kan enkel hopen, dat ze het op een behoorlijke manier doen dit besparen, en de betere programma's ongemoeid laten.

Van mij, om toch eens mezelf te gaan  tegenspreken, mogen ze onmiddellijk "iedereen beroemd" afschaffen, want dat trekt gewoon op niks voor mij.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ketnet is het enige jeugdkanaal van de VRT dus dat zit er niet in, en MNM heeft dacht ik de grootse luisterdichtheid dus dat zit er ook niet in. Wat ik wel zie gebeuren is dat het derde net terug wordt afgestoten en ketnet en Canvas terug op één kanaal komen te zitten. De helft van Vlaanderen weet niet eens dat er zoiets bestaat als OP12, laat staan dat ze er naar kijken .....

 

 

je heb ook nog Sporza

 

een zender die rondzwerft op de Vlaamse zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sporza is geen zender maar een toeleveraar, net zoals bvb het nieuws of de dienst fictie. Die leveren dus programma's aan de VRT die via de bestaande netwerk zenders worden uitgezonden.

Sporza zal ook niet snel verdwijnen - geen sport meer op de VRT ? zal niet snel gebeuren .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hopelijk worden die Engelse programma's eens in het Nederlands ingesproken, waarom kan dat wel op Franse en Duitse zenders.

Er zouden dan in ieder geval weer wat jobs bijkomen en extra geld beschikbaar maken voor de zenders.

Timm1983

Laat dat aub maar uit , tenzij via Dual geluid: A - origineel , B - nederlandstalig

Dit is het geval bij Disney (analoog telenet) , enkel nederlandstalig , kotselijk !!

Maar ivm VRT & besparingen , ik kijk enkel Dagelijkse kost & blokken ,

wanneer ik bij ons mama ben , zij ziet dat graag :)

Voor de rest , de VRT & hun besparingen , interesseert me rien de knots !!

aangepast door cookie monster
  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aangezien Belgen "Vlamingen" en Nederlanders (bijna) dezelfde taal spreken, zouden ze hun buitenlandse correspondenten in de toekomst kunnen delen. Zou dat ook al geen besparingen opleveren? Ook bij sport evenementen zou dat kunnen, alleen moeten ze dan wel objectief blijven.

Volgens mij gebeurt dat al, sommige buitenland correspondenten treden zowel op de Nederlandse als de Vlaamse tv op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me of, als er continu een 3de kanaal nodig is. vroeger in analoge tijd, was een transponder soms door meer dan een zender gebruikt. Dan zag je na het einde van de uitzending van het programma als ze overschakelden enkele tijd sneeuw gevolgd door de andere zender. Maar waarschijnlijk is dit nu moeilijk of ondoenbaar. Maar als er geen sport is, zou je kunnen zeggen dat ze de ruimte verhuren aan iemand anders. tijdens belangrijke sportevenementen die ze lang op voorhand weten, dan terug zelf gebruiken.

Dat zijn mijn gedachtegangen, en weet niet, of dit zowel technisch en juridisch mogelijk is.

Voor commerciële is dit gemakkelijker, die verhuren zendtijden, maar de vrt kan dat hoogstwaarschijnlijk niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...