Ga naar inhoud


Ook vrt moet 17,8 miljoen besparen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Tennis op canvas valt volledig weg, wielrennen valt nog mee alleen de Eneco tour wordt niet meer uitgezonden. Van het bekervoetbal zendt men alleen nog uit vanaf de 1/4 finales. Van de Europa League wordt maar 1 match per avond meer uitgezonden en sport op zondag op Canvas valt weg Een paar grote tv shows sneuvelen en ook bij de radio MNM geen grote evenement shows meer. Tot slot zijn er op 12 na 20u geen uitzendingen meer, alleen uitzonderlijk nog, zoals de koningin Elisabeth wedstrijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Terwijl er overal bespaard wordt, kunnen wij verder wel de volle pot betalen om minder te zien  :(  :mad:

Ik weet wel dat een tv aanbieder maar een doorgeefluik is, maar het zijn net de content providers die ervoor zorgen dat het nemen van een dergelijke dienst waard is voor zijn geld.

Ik denk net eens te doen zoals ze op andere plaatsen doen, en eens kijken, of die maandbijdrage, nog de moeite is voor hetgeen we echter nog ontvangen  :P . Want 15.95€ betalen per maand voor een zender of 3 waarvan 2 eigenlijk zo te ontvangen zijn, begin ik toch wel duur te vinden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...