Ga naar inhoud


TV Vlaanderen kopen in België voor Spanje


pierrewit

Aanbevolen berichten

Juridisch, voor de kijkrechten, lijkt het me geen punt dat TVV betaling van om het even welke bankrekening accepteert zo lang de kaart maar op een Bels adres geregistreerd staat.

 

@Johan45: De Europese rechter heeft beslist dat zelfs het opgeven van een  vals adres, als dit nodig is om aan een abonnement te komen van het thuisland, toegelaten is. Het belang van het recht tot het bekijken van die uitzendingen is hoger dan het belang van het opgeven van een correct adres.

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites


 

@Johan45: De Europese rechter heeft beslist dat zelfs het opgeven van een  vals adres, als dit nodig is om aan een abonnement te komen van het thuisland, toegelaten is. Het belang van het recht tot het bekijken van die uitzendingen is hoger dan het belang van het opgeven van een correct adre

 

 

Ik geloof je graag maar vermeld toch maar even de bron. :crazy:

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bron:http://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf;jsessionid=9ea7d0f130dedb4cdf047b63419fa5d9ef3f4e949512.e34KaxiLc3eQc40LaxqMbN4Ob3mOe0?text=&docid=110361&pageIndex=0&doclang=NL&mode=lst&dir=&occ=first&part=1&cid=413161

 

  Artikel 56 VWEU moet aldus worden uitgelegd dat:

–        het zich verzet tegen een regeling van een lidstaat die de invoer, de verkoop en het gebruik in die staat verbiedt van buitenlandse decodeerapparatuur waarmee toegang kan worden verkregen tot een gecodeerde satellietomroepdienst uit een andere lidstaat die door de regeling van eerstgenoemde staat beschermd materiaal bevat,

–        aan die conclusie niet wordt afgedaan door de omstandigheid dat de buitenlandse decodeerapparatuur is verkregen of geactiveerd door verstrekking van een valse identiteit en een vals adres, met het opzet om de betrokken territoriale beperking te omzeilen, en evenmin door de omstandigheid dat die apparatuur voor commerciële doeleinden is gebruikt hoewel zij alleen voor privégebruik was bestemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is bekend, alleen jammer dat dit niet van toepassing is voor het probleem van topic starter.

Spanje verbied namelijk geen apparatuur waarmee TS satelliet beelden kan ontvangen.

Het is de provider waar je een abonnement bij afsluit die een adres verlangd in het thuisland.

Als TS een fictief adres opgeeft is hij illegaal bezig, daar veranderd bovenstaand niets aan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor moet je in één Europa wonen. Een grote klucht / joke die één Europa!  :(  :mad:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die uitspraak is er Jan.

Sky Engeland verbood een Engelse pub eigenaar om een abonnement te gebruiken van een Griekse provider om het Engelse voetbal in zijn pub aan te bieden.

Dat proces is door de pub eigenaar gewonnen.

 

Overeenkomsten met de situatie van topic starter zijn er echter niet waardoor de zaken totaal onvergelijkbaar zijn.

Als jurisprudentie heeft Topic starter hier niets aan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste redneck eyeball

 

Als TvVlaanderen medewerker blink je niet bepaalt uit met juiste adviezen.

Of het nu om installatie gaat of om abonnement adviezen, je zit er regelmatig naast en dit alles in het kader om je werkgever

TvVlaanderen mooier voor te stellen dan het in werkelijkheid is.

Laatst stelde je dat het mogelijk was om in België een abonnement af te sluiten bij CanalDigitaal wat dus niet klopte.

Het abonnement moest uiteindelijk gewoon in Nederland afgesloten worden met een fake adres.

 

Ben dan ook benieuwd wat er deze keer uiteindelijk van je advies waar blijkt te zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik nu, dit werkte dus niet.

Na lang wachten kwam er het advies om naar Nederland te rijden en daar een abonnement af te sluiten.

 

Overigens kan topic starter hier niets mee.

Die wil namelijk een TvVlaanderen abonnement voor in het buitenland, een CanalDigitaal abonnement is niet de vraag.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik zo laattijdig reageer, door gezondsheidsproblemen.

Het SEPA MANDAAT bestaat al langer, op de website van tv vlaanderen kan je het dowloaden, invullen en versturen naar Zaventem, alle gegevens staan er op. Handtekenen en bij voorkeur een stempeltje van de bank ter bevestiging dat rekening klopt met naam van betaler.

Je doet het best een paar maand voor de vervaldag, anders moet je een jaar betalen. Hier wordt het even technisch.

Tv vlaanderen betaalt je terug binnen de 3 dagen dat uw mandaat in orde is, het verschil van een volledig jaarabo min de nog resterende maanden.

Mijn abo verviel op 31.07; ik verstuurde aanvraag tot sepa mandaat begin maand juli .Ik moest dus (12x15.90 betalen) (190.80€). Ik kreeg bericht van tv vlaanderen in augustus dat mijn maandelijkse afhouding zou gebeuren vanaf 01/09. Drie dagen na ontvangst van dit bericht kreeg ik van tv vlaanderen : 190.80- 31.80= 159 € op mijn spaanse rekening terug.

Als je dus tijdig je aanvraag doet, dan hoef je niets te betalen en begint de automatische inhouding op de 1ste van de maand dat uw abo hervat.

 

(oef, moeilijk om uit te leggen)  Meer info nodig? je mag altijd pm sturen.

Erudiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je begrijp, doen ze niet moeilijk dat de betaling van een niet Belgische bank komt? Of is dit met het sepa systeem niet meer mogelijk te zien van welk land en bank dat dit komt?

Mij benieuwd of dan wel nog een geldig Belgisch adres nodig is?

Bij inlichtingen bij CD (2X) moest een nederlands adres en nederlands bankrekening zijn, om een abbo te kunnen afsluiten.

Bij deze dan merkwaardig dat TVV onderdeel van M7 wel een buitenlandse rekening zou aanvaarden en CD ook van M7 dan weer niet?  :confused: .En die nbu site kunnen ze gewoon offline halen, dat gaat niet meer. Gevraagd tijdens zelfde contact.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste redneck eyeball

 

Als TvVlaanderen medewerker blink je niet bepaalt uit met juiste adviezen.

Of het nu om installatie gaat of om abonnement adviezen, je zit er regelmatig naast en dit alles in het kader om je werkgever

TvVlaanderen mooier voor te stellen dan het in werkelijkheid is.

Laatst stelde je dat het mogelijk was om in België een abonnement af te sluiten bij CanalDigitaal wat dus niet klopte.

Het abonnement moest uiteindelijk gewoon in Nederland afgesloten worden met een fake adres.

 

Ben dan ook benieuwd wat er deze keer uiteindelijk van je advies waar blijkt te zijn.

 

Johan 45 ?

Het kan zeker via canaldigitaal als Belg een ABO. Af te sluiten.

Gewoon het formulier invullen , en dat met een Belgisch adres en rekening nummer .

aangepast door chukky2
Link naar reactie
Delen op andere sites

qua titel:

je kunt TVVlaanderen niet kopen in België

voor Spanje

misschien bedoelde de vraagsteller; een abonnement afsluiten volgens de hiaten in de wetgeving voor buitenlands gebruik

de zogenaamde vakantie adressen

 

dat is naar mijn mening al dubbel en dik besproken.

{ het is al ten voeten uit behandeld hoe je een abonnement kunt misbruiken in het buitenland met of zonder nep-adres / bank in België}

Mausam

Nitin Sawhney, Reena Bhardwaj

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...