Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi, ik heb een originele DM800 hd, heb er een verkeerde flash opgezet zo te zien,

bij het opstarten krijg ik niks te zien op mijn tv, en door op het knopje van de powerbotton te blijven drukken om mijn ip adres te verkrijgen krijg ik ook niet meer te zien,

ik probeer nu mijn DM te verbinden via dreamup 13311 maar hij loopt vast alleen bij het verbinden,

er staat op upload succesfull, maar dan loopt hij vast ik kan niet op knopje flash drukken.

iemand die een oplossing voor me heeft ?

MVG

Geplaatst:

Te weinig info.. Je hebt een originele DM800HD en verkeerde software erop gezet denk je?

Welke image heb je er opgezet dan? Waar heb je die vandaan gehaald? Heb je bootloader #84 al geinstalleerd?

Geplaatst:

Heb er 1 opgezet kan me niet herinneren van welke site, maar als ik nu mijn dm800hd aansluit op mijn tv krijg ik geen beeld te zien. Nu probeer ik een andere firmware op te zetten via de gewone stappen door op aan/uit knop te drukken tot ik een ip adres krijg op mijn decoder maar dat krijg ik niet meer.

Weet niet hoe ik die bootloader kan instaleren heb de handleiding gelezen op de site maar kom er niet echt aan uit.

Suggesties ?

Geplaatst:

hoi, ik heb een originele DM800 hd, heb er een verkeerde flash opgezet zo te zien,

bij het opstarten krijg ik niks te zien op mijn tv, en door op het knopje van de powerbotton te blijven drukken om mijn ip adres te verkrijgen krijg ik ook niet meer te zien,

ik probeer nu mijn DM te verbinden via dreamup 13311 maar hij loopt vast alleen bij het verbinden,

er staat op upload succesfull, maar dan loopt hij vast ik kan niet op knopje flash drukken.

iemand die een oplossing voor me heeft ?

MVG

je kunt met het programma dreamup  en een nulmodem kabel  er weer software opzetten via de pc of laptop

Geplaatst:

Nulmodemkabel ? Kanje wat meer uitleg geven aub ik ben hier nieuw in deze wereld en heb nog niet alle details te pakken, ik heb het met een com kabel geprobeerd op dreamup hij geeft aan upload succesfull, waiting for aknowledge en dan loopt hij vast...

Geplaatst:

google maar wat een nulmodemkabel is   

spanning van de dreambox af   dreamup starten juiste compoort selecteren dan op verbinden te klikken  en dreambox starten 

dan zou het programma wat moeten aangeven 

Geplaatst:

Als je in de buurt van Haarlem woont kan ik wel even kijken voor je..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...