michmelis Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2014 Maar goed ik denk toch dat ik een 88 haal. Even wat anders nu dat de schotel een slag groter is kan er een andere opstelling beschikbaar zijn wat de satellieten betreft? Dus geen 3 satellieten op de rail naar misschien 4? Sirius erbij of wat dan ook. Als de Thor maar blijft dat vind ik een mooie sat. Peter.
Sprietje Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 Natuurlijk kun je er meerdere lnb's op zetten, dat kan op de Triax 78 ook al, zeker als de satellieten voldoende ver uit elkaar staan.Maar zou je dan geen T90 nemen. Dan heb je maar 1 schotel nodig.
michmelis Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2014 Nee het geeft niet dat ik er 2 heb. Maar ik had graag wat geweten wat de mogelijkheden zijn.
michmelis Geplaatst: 6 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2014 88cm besteld en ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.
michmelis Geplaatst: 8 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2014 Zo een 88cm aangesloten en het signaal is sterker. Ik heb de Sirius gevonden dus ik heb de 7e daarheen geschoven. Opstelling is nu dus: 16e, 4.8e en 0.8W.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen