Tonskidutch Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 moet dat hier zo licht vrouw onvriendelijk er aan toe gaan? Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
drz Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Zwaar vrouwonvriendelijk geeft weer problemen met de 'weightwatchers'.... "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
astro iris Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 On topic was dat SBS9 wordt aangekondigd. Meningen verschillen, maar andersdenkenden zullen er altijd zijn (gelukkig maar), ik zou zeggen "voor elk wat wils".
astro iris Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Daarstraks gelezen op totaal tv dat SBS9 komt in basispakket van Canal Digitaal.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 En wat halen daar dan weer voor weg?
Eduard07 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 En wat halen daar dan weer voor weg? Misschien wel niks. Er wordt immers op de Astra 3 weer een transponder omgezet naar MPEG4 binnenkort. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
di-on-air Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Neem toch aan in sd? Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Misschien wel niks. Er wordt immers op de Astra 3 weer een transponder omgezet naar MPEG4 binnenkort. Dat er ruimte is op de transponder(s) dat zal zeker wel maar wat verdwijnt er uit het Basis(HD) pakket naar een hoger gelegen pakket zoals b.v. met Travel HD gedaan is.
Sjattuh Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Net5 is toch van de SBS groep? Dan vraag ik mij af of SBS9 een mogelijke vervanger van NET5 is, bij mij staat NET5 op kanaal 9, TRL5 op kanaal 5. Het was even een gedachtegang, maar blijkbaar heb ik het mis. Net5 op 9 is ook niet logisch. Ik heb ook rtl5 op 5 maar nergens staat dat het zo moet. Sbs9 komt er bij, heeft ook een andere invulling dan net5. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Neem toch aan in sd? Laten we hopen van niet. En eigenlijk weet ik wel zeker van niet. Waarom een stap terug doen? Iedereen is HD spullen aan het kopen, als men het al niet heeft, en SD zal mettertijd verdwijnen. Ik geef SD tot eind 2015 om eerlijk te zijn, dan is het over met dubbele kosten voor CD en denken ze bekijk het maar. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
chatuliem Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Godzijdank kan ik het niet meer ontvangen en ben ik ervan verlost. Eigenlijk zouden ze jou voor straf de hele avond naar de publieken laten kijken. Je wordt er doodmoe van, al die zgn politiek correcte en ethisch verantwoorde programma's. Vooral na een zware werkdag is dat een leuke afsluiting. ik begrijp die antipathie niet, op de satelliet zijn eigenlijk alleen maar commerciële zenders, en zijn die van ons dan werkelijk slechter?
Dreeke Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Er is nog geen minuut uitgezonden op SBS9 en dan hier die commentaren lezen! Zullen we de zender maar gewoon een kans geven? Groet, André
Johan45 Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Ja, heb toch vertrouwen in het management van RTL. Die weten best wat goed voor ons is. Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Als je nu kijkt naar het aantal Duitse Commerciële zenders, dan hebben we in Nederland nog ruimte genoeg voor uitbreiding. Als die dan straks allemaal in een HD+ pakket gestopt worden wordt echt TV kijken weer een heel stuk goedkoper. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Johan45 Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 De vergelijking Nederland versus Duitsland gaat volledig mank als je het afzet tegen het aantal kijkers per land. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen