Sprietje Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 (aangepast) In Totaal TV staat een stukje geschreven waarin wordt beweert dat je op de extra kaart sinds 1 aug. geen HD-zenders meer kunt ontvangen zonder extra HD-abonnement. Een uitzondering hierop zou zijn voor zenders die niet meer in SD worden uitgezonden. Zie hier het betreffende artikel: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/17494/hd-zenders-niet-op-extra-smartcard-canaldigitaal.htmlIk geloof echter dat wat daar beweert wordt niet waar is want met mijn twee extra kaarten bij mijn familiepakket waar ik geen extra HD op heb zitten, kan ik de volgende zenders zowel in SD als in HD ontvangen:NPO 1-2-3EénCanvasEurosportBen ik een uitzonderingsgeval of zijn er meer mensen die deze zenders zowel in SD als in HD kunnen ontvangen?En zijn er ook mensen die inderdaad deze zenders alleen nog maar in SD kunnen ontvangen? 28 september 2014 aangepast door Sprietje
Johan45 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Beste Sprietje. Je weet toch ook of zou kunnen weten dat deze site gebruikt wordt door CanalDigitaal om de geest van gebruikers rijp te maken voor onaangename verassingen. Klagen heeft dan geen enkel nut meer, je was tenslotte op de hoogte en had je maatregelen kunnen nemen. Vult u rustig aan !!!
Erwinnaar Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Is het niet zo, dat wanneer je al voor die veranderingen, laat zeggen vorig jaar een abonnement zou hebben afgesloten dat alles blijft zoals je het op dat moment had? Pas op het moment dat je nu een abonnement af zou sluiten zou het ingaan zoals het nu is wat betreft de HD zenders enz.? Deze M7 group toko heeft het gewoon niet zo goed voor elkaar met al dat gedraai en verander. Laat ze eens één jaar proberen te opereren zonder gedoe, dat zal ze ten goede komen. Paar tips: De voornaamste zenders (lees de algemene zenders zoals elke provider ze heeft) enkel nog maar in HD vanaf heden. Een meer overzichtelijk pakketstructuur met afgeronde prijzen. Extra zenders zoals filmkanalen en sportkanalen per maand aan of uit te zetten. Daarnaast nog een keuze voor de kijker: een Fastscanlijst voor Astra 1, Astra 1 en 2, Astra 1,2 en 3, Astra 1,2,3 en Hotbird. Dan bedienen ze hun eigen producten optimaal want ze verkopen duo lnb's, triple lnb's (tripletenne) en de huidge lijst is gebaseerd op Multytenne ontvangst. Nog een hoop te doen dus voor CD maar vooral eerst maar eens een jaar proberen door te komen zonder veranderingen van dit of dat. Het siert ze niet.
Eduard07 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Is het niet zo, dat wanneer je al voor die veranderingen, laat zeggen vorig jaar een abonnement zou hebben afgesloten dat alles blijft zoals je het op dat moment had? Pas op het moment dat je nu een abonnement af zou sluiten zou het ingaan zoals het nu is wat betreft de HD zenders enz.? Het klopt dat meestal kleine pakketwijzigingen door CD pas worden doorgevoerd bij vernieuwing of verlenging. Zo ben ik onlangs i-Concerts kwijtgeraakt. (Opzegging Film/Sport) Aan de andere kant moest ik opnieuw een abonnement aangaan op 2e en 3e kaart door de tariefsverhoging. Ik had immers de mogelijkheid eruit te stappen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Het gehele abonnementen circus zou eens volledig op de schop moeten. Een verschil tussen nieuwe en oude abonnementen is bovendien discriminerend en erg klant onvriendelijk. De nieuwe klanten worden niet bepaalt welkom geheten en worden nu achtergesteld ten opzichte van de oude klanten. Van hetzelfde met de verschillende prijzen die abonnees betalen voor een identiek pakket. De afgedwongen prijscorrecties die je afdwingt bij de afdeling abonnement opzeggen. En zelfs daar zijn ze niet consequent bezig. Prijzen gaan er met handje klap. Wie het best kan onderhandelen krijgt de laagste prijs. Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Wat schrijf je nu Eduard? Moest je een nieuw abonnement aangaan voor je tweede en derde kaart omdat CanalDigitaal een tariefsverhoging heeft doorgevoerd? Dat kan toch niet?Dan zou je bij elke tariefsverhoging die CanalDigitaal doorvoert, of dit nu voor de hoofdkaart is of voor een extra kaart een nieuw contract met je hebben van 1 jaar. Het maakt natuurlijk niet uit of de tariefverhoging 10% of 80% is. Wel is het zo dat je bij elke tariefsverhoging je je contract kan opzeggen binnen de gestelde termijn.
Johan45 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Inderdaad, dit is verbazing wekkend en kan niet kloppen of ze hebben Eduard een oortje aangemeten. Ik heb mijn abonnementen gedowngrade en kan nog steeds maandelijks opzeggen. Zo zie je maar, toch een kwestie van onderhandelen bij de markt kooplui van CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Wat schrijf je nu Eduard? Moest je een nieuw abonnement aangaan voor je tweede en derde kaart omdat CanalDigitaal een tariefsverhoging heeft doorgevoerd? Dat kan toch niet? Dan zou je bij elke tariefsverhoging die CanalDigitaal doorvoert, of dit nu voor de hoofdkaart is of voor een extra kaart een nieuw contract met je hebben van 1 jaar. Het maakt natuurlijk niet uit of de tariefverhoging 10% of 80% is. Wel is het zo dat je bij elke tariefsverhoging je je contract kan opzeggen binnen de gestelde termijn. Het woord "abonnement" sloeg alleen op die 2e, resp. 3e kaart. Die kon ik stoppen of verlengen n.a.v. de prijsverhoging, los van het hoofdabonnement. Ik neem aan dat dat gewoon de standaardprocedure is geweest. Mijn hoofdabonnement had ik separaat op een ander moment gewijzigd. Misverstand? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
erwin05-verwijderd Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Het gehele abonnementen circus zou eens volledig op de schop moeten. Een verschil tussen nieuwe en oude abonnementen is bovendien discriminerend en erg klant onvriendelijk. De nieuwe klanten worden niet bepaalt welkom geheten en worden nu achtergesteld ten opzichte van de oude klanten. Van hetzelfde met de verschillende prijzen die abonnees betalen voor een identiek pakket. De afgedwongen prijscorrecties die je afdwingt bij de afdeling abonnement opzeggen. En zelfs daar zijn ze niet consequent bezig. Prijzen gaan er met handje klap. Wie het best kan onderhandelen krijgt de laagste prijs. Bij cd doen ze helemaal niet aan handjeklap. Ben je het niet eens met een prijsverhoging dan zeg je gewoon op. En komen zij weer terug met een prijsverlaging. LOL Dus helemaal geen handjeklap en onderhandelen. Gewoon weglopen en cd komt op de knieen achter je aan.
Sprietje Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Goh, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad.
Eduard07 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Wel is het zo dat je bij elke tariefsverhoging je je contract kan opzeggen binnen de gestelde termijn. En dat heb ik dus niet gedaan. Heb tegen gereduceerd tarief een jaarcontract afgesloten op de extra kaart. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 In Totaal TV staat een stukje geschreven waarin wordt beweert dat je op de extra kaart sinds 1 aug. geen HD-zenders meer kunt ontvangen zonder extra HD-abonnement. Een uitzondering hierop zou zijn voor zenders die niet meer in SD worden uitgezonden. Zie hier het betreffende artikel: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/17494/hd-zenders-niet-op-extra-smartcard-canaldigitaal.html Ik geloof echter dat wat daar beweert wordt niet waar is want met mijn twee extra kaarten bij mijn familiepakket waar ik geen extra HD op heb zitten, kan ik de volgende zenders zowel in SD als in HD ontvangen: NPO 1-2-3 Eén Canvas Eurosport Ben ik een uitzonderingsgeval of zijn er meer mensen die deze zenders zowel in SD als in HD kunnen ontvangen? En zijn er ook mensen die inderdaad deze zenders alleen nog maar in SD kunnen ontvangen? Goh, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad. Ik denk dat je abonnement een unieke uitzondering is in het oerwoud van verschillen tussen dezelfde abonnementen. De aankondiging van CanalDigitaal lijkt mij anders erg duidelijk. Het zou mij niet verbazen dat je zonder aankondiging € 5,- extra gaat betalen voor de HD zenders. Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Waarom Johan denk je dat ik met mijn abonnement een unieke uitzondering heb? Heb jij dan geen HD-zenders meer op je extra kaart?
Johan45 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Ik betaal € 5.- voor de HD zenders. Het gedicteerde bericht van CanalDigitaal op de site van Totaal tv is de situatie zoals die nu is. Als het bij jou anders is heb je één van de vele unieke abonnement vormen. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 28 september 2014 Moderator Geplaatst: 28 september 2014 Sprietje, ik heb als hoofdkaart het familie pakket en op de hoofdkaart een los HD pakket. Verder is er op de hoofdkaart nog een restant van het thema pakket. Dit is een overeenkomst uit het verleden, waardoor thema/HD pakket klanten van het eerste uur geen nadeel ondervonden bij het opheffen van het thema pakket. Verder heb ik 2 extra kaarten waarop ik tot augustus NED 1,2,3 in HD had. Per Augustus is de Prijs voor de extra kaart voor mij van Euro 2,50 naar Euro 4,50 gegaan (per stuk) en zijn de NPO HD zenders verdwenen. Ik ben dus dubbel ge........... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen