Ga naar inhoud


Wel of geen HD op extra kaart


Sprietje

Aanbevolen berichten

Sprietje, ik heb als hoofdkaart het familie pakket en op de hoofdkaart een los HD pakket.

Verder is er op de hoofdkaart nog een restant van het thema pakket.

Dit is een overeenkomst uit het verleden, waardoor thema/HD pakket klanten van het eerste uur geen nadeel ondervonden bij het opheffen van het thema pakket.

 

Verder heb ik 2 extra kaarten waarop ik tot augustus NED 1,2,3 in HD had.

 

Per Augustus is de Prijs voor de extra kaart voor mij van Euro 2,50 naar Euro 4,50 gegaan (per stuk) en zijn de NPO HD zenders verdwenen.

Ik ben dus dubbel ge...........

 

In een ander topic noemde je het nog "Wat is er mis met verdienen" Nu noem je het gena......

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Nee, dubbel ge...... :grin:

Een prijsverhoging is nooit leuk, in dit geval werd die veroorzaakt doordat i.p.v geld toe voor de verspreiding van de NPO programma's er nu betaald moet worden.

 

De lieden met een basisabonnement hebben op hun extra kaart naast de prijsverhoging er een aantal zenders bij gekregen.

Bij mijn abonnement is het omgekeerde het geval.

Blijft onverlet dat er niets mis is met geld verdienen, maandag ga ik ook gewoon werken en probeer dan de beste prijs voor mij uit een deal te slepen.

Wanneer mijn klanten dat willen betalen....

 

Om op Sprietjes vraag terug te komen, is Sprietje nu de uitzondering of ben ik dat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met geld verdienen is niks mis.

 

Maar bij cd kun je de volgende vraag stellen: verdienen!!! dat deden ze toch al???

 

Voor de prijsverhoging hebben ze toch ook al die jaren verdiend.

 

Een brood kost 1.50 maar gaat nu opeens naar 5.00 euro.

 

Wel of geen HD op 2de kaart= wel HD op 2de kaart

 

Weg met het HD pakket en weg met SD anders sluiten we CD.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar teug op het onderwerp?

 

Heb jij een 2e kaart en zit daar nog NPO 123 HD op. dat is de vraag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op de hoofdkaart Entertainment + HD.

Op de tweede kaart Familiepakket, zonder HD, met nog steeds NPO 1 t/m 3 SD en HD. Eén en Canvas SD en HD en Eurosport SD en HD.

En Veronica, RTL 8, NGC en NGC wild zijn in HD, omdat daar geen SD varianten van zijn.

Hybride VU+Duo2 met Dual DVB S2 en Dual DVB T2/T/C - OpenPLi 4.0 - Philips 43PUK7100/12 Ambilight, Android en Netflix - Onkyo TX-NR 646
Hybride Formuler F1 - OpenPLi 4.0 - Philips 37PFL9604H Ambilight
Triax TDS88, Multi Block met 4 Inverto Black Premium Quad LNB's op 13-19-23-28 oost - en Ziggo via de kabel
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...