freeguy100 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 En dan denken velen hier dat de NPO duur is. Sommigen denken echt dat je gratis!! kijkt naar de commerciëlen en zijn niet te overtuigen dat het tegendeel waar is. Laat iedereen nu eens gewoon kijken wat hij of ze wil zonder de hele tijd de NPO de hemel in te prijzen ..We weten nu wel van een paar mensen dat alleen de NPO zaligmakend is en de rest in rommel..laat mij lekker kijken naar wat ik wil..noemen ze vrijheid.. democratie ook wel ;-) 1 Vu Duo +Wavefrontier T-90
jako87 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Volgens mij gaat er nog steeds een vermogen aan belastinggeld naar de NPO, en helemaal niets naar de commerciëlen.
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 volgens mij bedoel je dat andersom RTL group betaald geen belasting dus kan het ook niets krijgen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2015 Moderator Geplaatst: 1 januari 2015 Volgens mij gaat er nog steeds een vermogen aan belastinggeld naar de NPO, en helemaal niets naar de commerciëlen. Je betaalt nog steeds kijk en luisterbijdrage in Nederland. Na het afschaffen van het directe kijk en luistergeld heeft men de 1e schaal van de loonbelasting met 1,1 % verhoogd en zou dit geld ten goede komen van de omroepen. Je betaalt op dit moment nog steeds die verhoging, alleen gaat nu een deel van de opbrengst niet meer naar de omroepen maar naar de algemene middelen. De belastingdienst is slechts incasso bureau voor het omroepgeld. Er gaat dus geen vermogen aan belastinggeld naar de omroepen. Nu weer terug on-topic, rtlz en sbs9 mogelijk niet bij canaldigitaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jako87 Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Wat jij schrijft bedoel ik ook, maar je geeft het de naam die is afgeschaft. Niemand betaalt nog omroepgeld, maar slechts belastingen.
astro iris Geplaatst: 1 januari 2015 Geplaatst: 1 januari 2015 Even off topic, mijn grootvader zaliger zei altijd , ik wil ieder jaar een half miljoen euro belastingen betalen, dat betekent dat ik veel geld heb verdient.
Emekli Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Volgens mij gaat er nog steeds een vermogen aan belastinggeld naar de NPO, en helemaal niets naar de commerciëlen. Een VERMOGEN??, lees eens wat meer de krant of kijk naar actuliteiten uitzendingen. Om het op te zoeken gaat mij te ver, maar het zit al dik onder de €500.000 per jaar. Wat het kabinet met jouw belastingen doet, is schandalig, want je betaald een bepaald percentage en daarvan gaat EERST DE HELFT de schatkist in. De NPO krijgt de andere helft, net als bij de wegenbelasting, dat gaat ook niet allemaal naar nieuwe of onderhoud van wegen. En de commerciëlen krijgen geld binnen via reclame, die jij weer betaalt in elk product dat jij koopt. Niks is gratis hoor. Dat er bij de commerciëlen genoeg geld binnenkomt, zie je wel aan het feit dat er iedere keer zenders bijkomen, anders zouden ze dit niet doen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
-Dennis- Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Minder dan €500.000,- belastingeld per jaar naar de NPO? Waar betaald de NOS dan al die sport-uitzendrechten van?
freeguy100 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Ging dit draadje niet over RTLZ OF SBS9 ? ipv over de geweldige NPO ? 1 Vu Duo +Wavefrontier T-90
tweety Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Ja, want wat ik me afvraag: Blijft deze zender open met het vervangende settop pakket ( het nieuwe basis light HD pakket) ??
Alex1970 Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Ja, want wat ik me afvraag: Blijft deze zender open met het vervangende settop pakket ( het nieuwe basis light HD pakket) ?? Vooralsnog blijft 't zwart bij het HD light pakket. Maar ook Fox zat er al niet in. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
DIGIWIEW Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 (aangepast) hier werkt het gewoon weer een zender erbij met de zelfde zooi maar dan op andere tijden leuk als je wisselende werk tijden hebt 2 januari 2015 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
edje-ken Geplaatst: 3 januari 2015 Geplaatst: 3 januari 2015 Eigenlijk is dit best een leuk topic. Nu is er een zender bijgekomen voor nederland en dan lopen veel mensen te zeuren dat er weer zo'n bagger zender bijkomt. En als deze zender niet door cds zou worden doorgegeven dan was het ook weer niet goed en was cds de gebeten hond. Heerlijk zo'n topic. Edje Ps wij kijken ook zelden naar sbs6 en sbs9 zal net zo vaak aanstaan Vu+ Solo2Dreambox 800s
Emekli Geplaatst: 3 januari 2015 Geplaatst: 3 januari 2015 Gelukkig hebben ze het wekelijkse kijkcijfer getal overtroffen, 49000!! mensen hebben gekeken. Het NOS Journaal, dat meestal bovenaan staat, mag wel gaan oppassen, dit wordt een geduchte concurrent. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
freeguy100 Geplaatst: 3 januari 2015 Geplaatst: 3 januari 2015 Zucht..het ging over RTLZ en SBS9 mogelijk niet bij CanalDigitaalNiet hoe geweldig jij de NPO vindt Vu Duo +Wavefrontier T-90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen