Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik steek een nieuwe tonercartridge in m'n laserprinter HP-Lj4, en krijg nu de melding: 50 SERVICE

Volgens handboek moet in een tiental minuten wachten en dan de printer opnieuw aanschakelen en zou moeten OK zijn.

Geprobeerd maar steeds 50 SERVICE

Wat kan ik doen om die foutmelding te voorkomen?

Geplaatst:

Kan helaas niet echt helpen, maar een beetje googelen zegt dat het een fuser probleem kan zijn (dat onderdeel met die langwerpige  gele waarschuwingssticker).

http://www.fixyourownprinter.com/reference/errorcodes/hp

Zo'n fuser unit is tamelijk prijzig, als je er al aan kan komen.
Jammer voor zo'n goede printer.

Neem aan dat je de cartridge een paar keer eruit gehaald hebt en er weer in.

Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2)

VTi 15.0.0

Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E)

EMP Centauri Multiswitch 13/8

Geplaatst:

Bedankt vr reply, ik had natuurlijk ook al eens "gegoegeld"

Wat me op de heupen werkt is dat ik voor de tonerverwisseling een vuile printout had en geen errormelding...

Cartridge verwisseld en nu error 50, en daar peiker ik over, nochthans zit die cartridge er goed in en tot het einde doorgeschoven...

Geplaatst:

Bedankt vr reply, ik had natuurlijk ook al eens "gegoegeld"

Wat me op de heupen werkt is dat ik voor de tonerverwisseling een vuile printout had en geen errormelding...

Cartridge verwisseld en nu error 50, en daar peiker ik over, nochthans zit die cartridge er goed in en tot het einde doorgeschoven...

Wellicht dat de fuser ook vuil is. Je zou em er even uit kunnen halen en doorblazen (wel buiten doen)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Wat me op de heupen werkt is dat ik voor de tonerverwisseling een vuile printout had

Ik had op A4 repeterende tekst, en bestelde nieuwe toner. Probleem bleef, en toner teruggestuurd. Nieuwe toner deed het weer niet goed. Toen kwam ik erachter dat de repetitie afstand van de vervuiling afhankelijk is van een toner defect of van een fuser vervuiling. Als je met vuile printout bedoelt een repeterende tekst, en heb je nog een voorbeeld daarvan liggen, kan ik nog wel nagaan welke die afstanden precies zijn. Volgens het uitgebreide service handboek is de error melding inderdaad gerelateerd aan de fuser (defecte component of foute temperatuur).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...