Ga naar inhoud


Vu+Solo2 openpli


Ritchie30

Aanbevolen berichten


tuurlijk kan de duo2 via de ingebouwde wifi

je solo2 echter moet dan een extra wifi usb dongle hebben en dat werkt dan als die usb dongle na opstarten van het nieuwe image herkent is geworden...

maar met LAN kabel gaat stabieler en IS sneller.

 

CCcam is kwestie van downloaden en dan ook inschakelen via het Cam Menu.

De kaart op de juiste wijze in het slot gestoken en ook dat werkt

 

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geprobeerd nu fastscan tv vlaanderen tekens mislukt staat erbij . Komt dit omdat ik cccam niet hebt gedaan ?

Begrijp er niets van eigenlijk , en heb niet veel tijd moet nu vertrekken tot middernacht en dan morgen weer vanaf 06 uur weg tot middernacht. Heb voor de rest van de week geen tijd meer hiervoor. Jammer dacht dat ik dit even snel kon flikken, maar niet dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gelukt nu de fast scan stond op verkeerde slot gelijk.

Maar ja dan zegt die 600 enz kanalen gevonden en dat is alles zie niets nergens kanalen, heb dan ergens op vtm kunnen klikken geen beeld enz.

Zal dus de komende tijd echt wel zoeken worden, maar heb het zo druk dat ik het er tussen in zal moeten doen.

Probeer met de oude reciever even verder te doen, maar die zit zoveel vast, had graag dus met de nieuwe aan slag kunnen gaan.

Ziet er erg ingewikkeld uit momenteel, zal ermee denk ik terug naar de sttelietwinkel gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de installatie van openpli krijg je een installatiewizzard die vraagt of er een kanalen lijst geladen moet worden en of CCcam geinstalleerd moet worden, dan is normaal gesproken kaart er in steken en werken.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de installatie van openpli krijg je een installatiewizzard die vraagt of er een kanalen lijst geladen moet worden en of CCcam geinstalleerd moet worden, dan is normaal gesproken kaart er in steken en werken.

 

Ok dat heb ik gedaan, maar elk kanaal is zwart geen beeld , heel raar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel je kaart er goed in gedaan? De chip moet aan de onderkant zitten!

 

O de chip zat naar boven, maar als ik die omgekeerd terug in steekt zou die zender moeten gaan maar blijft zwart of moet ik alles opnieuw inladen ?

Dat zou voor deze nacht zijn moet nu weg en ben terug middernacht.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...