Ga naar inhoud


Vu+Solo2 openpli


Ritchie30

Aanbevolen berichten


Gast Pedro Newbie

Kijk eerst eens of CCcam actief is via:

Menu -> Instellingen -> Softcam /CI -> Softcam instellingen -> Kies softcam = CCcam

en dan eventueel kiezen: Softcam herstarten.

 

En inderdaad heb je wel beeld op ongecodeerde zenders?

 

Oscam zou ik even niet installeren, CCcam is veel makkelijker om aan de praat te krijgen om mee te starten.

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst eens of CCcam actief is via:

Menu -> Instellingen -> Softcam /CI -> Softcam instellingen -> Kies softcam = CCcam

en dan eventueel kiezen: Softcam herstarten.

 

En inderdaad heb je wel beeld op ongecodeerde zenders?

 

Oscam zou ik even niet installeren, CCcam is veel makkelijker om aan de praat te krijgen om mee te starten.

 

Heb ik helemaal gevolgd tot kies sofcam als ik dan ok druk komt er op even geduld softcam word opnieuw gestart, zie data geen CCcam staan heb beeld op BVN. Lukt nog altijd niet , kaart zit onderaan nu met chip naar boven.

aangepast door Ritchie30
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

 

 

zie data geen CCcam staan
snap ik niet wat je daarmee bedoelt.

De chip moet naar beneden en de chip moet aan de voorkant van de kaart in de ontvanger.

Bij de softcam moet je dan wat informatie zien over je kaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik helemaal gevolgd tot kies sofcam als ik dan ok druk komt er op even geduld softcam word opnieuw gestart, zie data geen CCcam staan heb beeld op BVN. Lukt nog altijd niet , kaart zit onderaan nu met chip naar boven.

In bericht #3 schreef je dat je de ontvanger nog op het Internet moest aansluiten en ik veronderstel dat je dit nu ook wel hebt gedaan want zonder deze optie kun je CCCAM en andere plugins niet kunt downloaden / installeren.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap ik niet wat je daarmee bedoelt.

De chip moet naar beneden en de chip moet aan de voorkant van de kaart in de ontvanger.

Bij de softcam moet je dan wat informatie zien over je kaart

 

chip naar beneden aan de voorkant, maar blijf geen beeld hebben , zie ook geen informatie bij softcam. Heb nog nooit zoveel problemen gehad bij een reciever dan bij deze

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht #3 schreef je dat je de ontvanger nog op het Internet moest aansluiten en ik veronderstel dat je dit nu ook wel hebt gedaan want zonder deze optie kun je CCCAM en andere plugins niet kunt downloaden / installeren.

 

Heb internet aangesloten nu, maar gebeurd niets zie ook niets staan bij softcan , kan niets selecteren hij zegt laad opnieuw en meer zie ik niet.

Geraak er dus geen wegwijs uit ook geen info in boekje erover, jammer ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Maar heb je nu ook beeld?

Eventueel eerst even je ontvanger herstarten/rebooten en dan eventueel ook nog even de softcam herstarten als je nog geen beeld hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heb je nu ook beeld?

Eventueel eerst even je ontvanger herstarten/rebooten en dan eventueel ook nog even de softcam herstarten als je nog geen beeld hebt.

Ja hoor heb beeld, alles is gelukt, heb wel nog 1 vraagje, als ik een programma instel en zet de ontvanger af ga die dan vanzelf aan ?

Dus voor opnames bedoel ik

Of moet ik mijn ontvanger laten aan staan ?

Ik neem op , op usb dat lukt goed zag ik.

 

Groeten Ritchie

aangepast door Ritchie30
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles ging goed, maar opname usb zei die schijf is vol na een tijd waaronder er wel 28 GB over was.

Stick van 32 Gb waarschijnlijk omdat het Fat32 is heb die ook laten formateren naar NTFS Maar dan herken die dat niet.

Heb er dan maar harde schijf op gehangen ook NTFS deze herkend die wel.

Maar wat ik wel raar vind is dat ik nu ineens niet alle zenders kan zien geen vrije Tuner zegt die nu ?

Kan maar enkele kanalen meer zien, waaronder geen opnames aan het maken , vind het vrij raar.

Amai mijn openbox vond ik best wel makkelijker dan deze als ik moet toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...