rolandroland Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Ik vind het keurig de zendernaam met hoofdletter heeft geschreven. Echter de zenders van 538 schrijft ze met koeie letters, dat vind ik storend. Op het internet WORDT SCHRIJVEN met koeie letters als schreeuwend gezien. Radio 538 heeft als naam RADIO538 en Juize heet daar JUIZE!. Wat vinden jullie?
mereltje Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 LEKKER DUIDELIJK ! 1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Eduard07 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Beter dan dit. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 ACH...HET PAST WEL BIJ ZE. ZE SCHREEUWEN OOK IN DE ETHER. KUN JE ZE NIET GEWOON UIT JE ZENDERLIJST WISSEN? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
rolandroland Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2014 (aangepast) Helaas niet? Trouwens SLAM!FM doet dit ook. Op RADIO538 lift volgens mij Efteling Radio ook mee met normaal geschreven letters. SLAM!FM heeft nog een sub kanaal met JUIZE. Beter zou zijn dat iedereen zich houdt aan het gekozen format namelijk kleine letters en één hoofdletter aan het begin! 9 oktober 2014 aangepast door rolandroland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen