Moderator ceesv Geplaatst: 1 oktober 2014 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2014 Wanneer ze ervoor willen betalen. BVN is geen klant meer van M7, je ziet waar die nu terecht gekomen is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Mooi plekje op 80, makkelijk met de zapper te vinden. Voor BVN is de plaats in de CanalDigitaal lijst van nul en geen waarde. gebruikers van BVN vinden de zender in hun plaatselijke hotel hotellijst. Het was CanalDigitaal die er gebruik van maakte als een gebruiker geen beeld had. Had ie op BVN wel beeld dan stond de schotel goed volgens CanalDigitaal. Althans, dat beweerde de helpdesk van CanalDigitaal want dat stond op zijn/haar briefje. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het briefje aangepast is. Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2014 Waarom zou dat briefje aangepast moeten worden Johan?BVN zit toch nog steeds op de Astra 19,2 en zelfs ook nog steeds op de Astra 1L waar CanalDigitaal op zit dus met dezelfde footprint.
Johan45 Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 De plaats is veranderd Sprietje. Ik hoor de helpdesk voorlopig nog roepen dat er op kanaal 14 afgestemd moet worden omdat daar BVN zit. Dat laatste is dan niet waar maar ze hebben wel goed nagedacht want het info kanaal is ook FTA. Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2014 Ik denk trouwens dat ze niet zomaar ineens met een informatiekanaal zijn gekomen en dat op een prominente positie.Ik denk dat er op korte termijn veel veranderingen gaan komen die ze aan willen kondigen, anders doe je zoiets niet.Ik denk daarbij aan de melding die kort geleden op CanalDigitaal zakelijk stond en die ze er na 1 dag weer vanaf hebben gehaald.Daar stond: "Transponder 3.211 gaat volledig naar DVBS2-8PSK. Dit staat gepland op 1 november 2014."Dit betekent dat alle Nederlandse radiozenders vanaf dat moment alleen maar met een HD-ontvanger te ontvangen zijn. Dat is voor flink wat mensen toch een behoorlijke impact want er zijn nog genoeg mensen met een SD-ontvanger.En zo verwacht ik wel meer grote veranderingen het komende half jaar.
Johan45 Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Alleen voor 23.5 dan. 19.2 zal de eerste jaren weinig veranderen. Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 16 december 2014 Auteur Geplaatst: 16 december 2014 (aangepast) Hè hè, eindelijk na 2½ maand eens nuttige info op het CanalDigitaal / TV Vlaanderen infokanaal met 8 wisselende pagina's. 16 december 2014 aangepast door Sprietje
theparasol Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 Yes, 12 januari gaan ze een hoop veranderen.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 december 2014 Moderator Geplaatst: 16 december 2014 Niet om het een of ander, maar wat een baggerbeeldkwaliteit heeft dat info kanaal. Zoiets zou je visitekaartje moeten zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 16 december 2014 Auteur Geplaatst: 16 december 2014 Ja Cees, dat was mij ook al opgevallen. Zouden ze dat doen om zoveel mogelijk beeldkwaliteit over te houden op de transponder voor alle overige zenders? Ik denk dat dat bitter weinig verschil zal uitmaken want die stilstaande beelden vragen zo weinig bits.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 december 2014 Moderator Geplaatst: 16 december 2014 Precies, daarom verbaast het mij ook zo, het lijkt wel een slecht pal composiet signaal wat gedigitaliseerd is met met 100 kilopixel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 18 december 2014 Geplaatst: 18 december 2014 Niet om het een of ander, maar wat een baggerbeeldkwaliteit heeft dat info kanaal. Zoiets zou je visitekaartje moeten zijn. Heb jij geen UHD (4K) TV/ontvanger, bij mij superscherp beeld: Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2014 Moderator Geplaatst: 18 december 2014 Dat helpt niet veel wanneer ze het kanaal uitzenden met een resolutie van 704 x 576 pixels. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 18 december 2014 Geplaatst: 18 december 2014 Dat zou voor een info kanaal genoeg moeten zijn. Menige zender op de hotbird doet het met minder. RTPi., bijvoorbeeld. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2014 Moderator Geplaatst: 18 december 2014 Het probleem lijkt ook niet in de transmissie te zitten maar in een hele brakke beeldgenerator uit het jaar kruik. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen