Ga naar inhoud


Wat is een zenderlijst met de minste fouten


muppet

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een zenderlijst waar weinig fouten in zitten merk dat de zenders van hans steeds meer fouten krijgen.

Een zenderlijst is heel persoonlijk maar om 1 zelf te maken daar heb ik geen tijd voor.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste muppet

Ik vind een zenderlijst zo persoonlijk vanwege interesses en kijkrechten, dat er maar één zenderlijst is die goed is en dat is de zenderlijst die je zelf maakt.
Ach en hoeveel werk is dat nu. Eenmaal een favorietenlijst gemaakt, hoef je er af en toen maar wat in te veranderen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je favorietenmap is inderdaad het meest belangrijk.

Daarnaast is het wel belangrijk dat je een goede zap lijst in je decoder hebt.

Al is het alleen maar om uit de vele beschikbare zenders de voor jou belangrijke zenders in je favorietenlijst te kunnen zetten.

 

Een lijst zonder "fouten" heb ik nog niet ontdekt en is ook niet haalbaar.

Zenders komen en gaan en frequenties veranderen dagelijks, dus is je lijst vandaag in orde moet er morgen al weer aan gesleuteld worden.

 

Een maatstaf kan zijn hoe frequent er een nieuwe lijst uitgebracht wordt.

Hoe sneller een lijst geüpdatet wordt hoe minder "fouten" er in de lijst voorkomen.

 

In dit verband zou je naar de lijsten van Icesat kunnen kijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een lijst zonder "fouten" heb ik nog niet ontdekt en is ook niet haalbaar.

Poeh hee,

die ik voor mij zelf bijhoud en gebruik die is hardstikke foutloos :D

Tot die minkukels in het Upload Kop Station weer een wijziging moeten doorvoeren... :(

 

De strekking is eigenlijk, doe dat gewoon zelf, elke dag of week, met Kingofsat op de achtergrond.

Ik zweer je, met 4 minuten eigen werk, ben je eigenlijk al te lang bezig.

 

Erg aardig vind ik het overigens niet t.o.v. Hans of andere settings Goeroes.

aangepast door Tonskidutch

Mausam

Nitin Sawhney, Reena Bhardwaj

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier staan bijvoorbeeld voor de 19,2 Oost de recenste wijzigingen

 

je kunt

a ) kijken wat gewijzigd is

b ) de .ini downloaden en gebruiken voor je settingseditor

 

je kunt ook het zenderkerkhof bekijken op die site, dus relevante settings wissen via dreamboxedit

 

welke methode je kiest hangt samen met oefening en de kennis van de settingseditor

maar natuurlijk ook hoe simpel en/of ingewikkeld jij je favorieten hebt gesorteerd

Stel je gebruikt dreamboxedit hoef je eigenlijk enkel dit te weten (zie afbeelding)

Mausam

Nitin Sawhney, Reena Bhardwaj

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

warom lijkt me toch wel duidelijk.!

Je plaatst je lijst hier niet voor jezelf want jij hebt hem al en je vind het vast ook leuk als er veel gebruik van gemaakt wordt.

Dus zorg je er voor dat er niets aan ontbreekt.

Je persoonlijke voorkeur moet je dan even opzij zetten want die deelt niet iedereen met je.

Doe je dat niet dan val je gewoon af.

Een winkelier die zijn zaak vult met spulletjes waar niemand belangstelling voor heeft kan zijn winkeltje snel sluiten als de curator dat al niet voor hem doet.

Ik weet het, het is hobby maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit daardoor minder belangrijk is.

 

btw. Muppet heeft hier zeker wat aan, hij weet nu dat de vraag niet zo 123 te beantwoorden is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb prima ervaringen met de lijsten van Icesat die heel frequent worden ververst. En als je die via bijv. DreamboxEdit aanvult met je eigen favorieten is het een prima combi. En 100% foutloos.....dan zul je er dagelijks zelf energie in moeten steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...