Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb hier een 4s waarvan de wifi uitval heeft

div dingen gelezen op het net

nu zoek ik een winkel in de omgeving meppel zwolle voor reparatie

weet iemand hier een winkel

Geplaatst:

Heb je toevallig ios 8 erop gezet sommige hebben er last van met deze update, heb ook ios 8 erop staan maar nergens last van.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Hoe weet je dat hij uitvalt?  Ik zie de wifi symbooltjes ook regelmatig uitgaan maar als ik data gebruik bijvoorbeeld muziek stream, voor een uur of langer achter elkaar, maak ik wel degelijk continu gebruik van de wifi en gaat er niets via 3/4G

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Zolang er verbruik is via wifi geen probleem. Als je echter niks gebruikt, ondanks dat er apps in de achtergrond draaien, gaat die na een tijdje de wifi uit.

Dit kan je perfect zien in het overview scherm van een fritzbox.

Jammer van apple, dat ze de gebruiker geen optie heeft gegeven om dit uit te schakelen.

Moest ik weten waar dat ik mijn ongemakken naartoe kon schrijven, dan deed ik dat.

@ winwiz, misschien zien wij iets over het hoofd, en weet jij die (verborgen) optie zitten, bij zowel de iphone instellingen of de app zelf.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Controleer eerst maar eens zelf of hij dan gebruik maakt van 3/4G. Dat kun je zo opvragen in de iPhone zelf

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...