Miauw Geplaatst: 12 oktober 2014 Geplaatst: 12 oktober 2014 NPO1, 2 en 3 niet meer in HD, wil CDS wel dat er mensen naar de Astra 3 overstappen? Blijkbaar kost het geen geld om de publieke omroepen in beide vormen in de lucht te houden, een beetje dom zou Maxima zeggen. Ik kijk nog steeds SD, maar op deze manier zal ik niet snel overstappen. Daar komt bij dat ik ook andere vormen van TV aanbieden in de gaten hou, worden de kosten te hoog, dan is het einde CDS. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
jeanj Geplaatst: 18 oktober 2014 Geplaatst: 18 oktober 2014 (aangepast) Even een vraag. is hier communicatie over geweest, en zo ja waar vind ik deze terug. Ik heb nl in april mijn contract verlengd en 15 euro voor een smartcard betaald om HD te kunnen zien (NL1,2,3 en RTL8 en Verronica). 18 oktober 2014 aangepast door jeanj
youriy Geplaatst: 18 oktober 2014 Geplaatst: 18 oktober 2014 Er zijn hier pagina's over vol geschreven. Gratis doorgifte van de NPO-zenders is gestopt per 1 augustus. NPO 1,2 en 3 in sd is per 1 augustus aan het stb-pakket toegevoegd. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
alias haha Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 RTL8HD, veronicaHD, discoveryHD, AutomotorsportHD zijn wel te bekijken met dit pakket You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Emekli Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 (aangepast) Hier mijn lijst van te ontvangen zenders met STB/€5.-- HD pakket. Het HD pakket: NPO1, 2 en 3 RTL 4, 5 7, en 8 SBS, Net 5 en Veronica VRT één, Canvas en Ketnet Discovery, NGC en History Eurosport 1 en 2 Brava en Hustler STB pakket: NPO1, 2 en 3 NPO Doc en NPO Politiek/Best* Cartoon Netw.* en Auto Motor Sport HD* Ben benieuwd of anderen een overeenkomstige lijst hebben. * Deze zenders zijn voor de leek niet op de site van CD terug te vinden, tenminste, ik vind ze toch niet. 19 oktober 2014 aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen