Ga naar inhoud


Amazon Prime Instant Video


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

mijn dochter heeft een VU+Uno...natuurlijk door papa IJzerbout aanbevolen en geinstalleerd en ze vind het een prima ding.

Hij hangt per CAT5 kabel aan haar router en ze heeft een 16k www verbinding.

Ze belde me onlangs op, dat ze een Amazon Prime Instant Video contract heeft afgesloten voor een jaar met een proeftijd van 1 maand. Op haar laptop draait de boel en via de HDMI aansluiting van de laptop kijkt ze naar de gewenste films op haar TV. De kwaliteit is niet geweldig en het beeld is te klein.

Geen idee hoe dat komt.

Op haar Samsung "weet ik veel wat voor één" smartphone draait het goed.

 

Nu de vraag of die films via de VU+Uno getoond kunnen worden? En indien ja, hoe moet dat en is er eventueel een plugin voor nodig?

 

Misschien dat iemand een tip heeft?

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Interessant probleem, maar:

 

Buy an Amazon Fire TV and use it as your XBMC box. Amazon added DRM to their streams long ago, there won't be another XBMC Amazon Prime plugin.

bron : xmbc forum

 

ik denk dat je via de Uno niets voor mekaar krijgt!

-de players c.q. apps voor PC en androids zijn specifiek voor de amazon prime video en alleen die

-andere soortgelijke players of apps van aanbieders zoals IPTV netflix en KPN via silverlight en macrovision kun je vergeten

 

betreffende de beeldscherm grootte : ik las die worden in 720p gestreamt dus even van 1080i op 720 instellen.

 

een welgemeende tip is altijd vooraf kijken wat de voorwaarden zijn en dus ook de afhankelijkheden, neem één geschikte smart tv in plaats van 10 apparaten

aangepast door Tonskidutch

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant probleem, maar:

bron : xmbc forum

 

ik denk dat je via de Uno niets voor mekaar krijgt!

-de players c.q. apps voor PC en androids zijn specifiek voor de amazon prime video en alleen die

-andere soortgelijke players of apps van aanbieders zoals IPTV netflix en KPN via silverlight en macrovision kun je vergeten

 

betreffende de beeldscherm grootte : ik las die worden in 720p gestreamt dus even van 1080i op 720 instellen.

 

een welgemeende tip is altijd vooraf kijken wat de voorwaarden zijn en dus ook de afhankelijkheden, neem één geschikte smart tv in plaats van 10 apparaten

 

Tja, die TV had ze al voordat Amazon met dat Prime Instant gebeuren kwam. Ik denk niet dat ze er speciaal een andere TV voor gaat kopen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het niet mooi vind, of geen oplossing vind, dan kan ze binnen de maand opzeggen. Zo lees ik toch op het startbericht.

Wordt de chromecast niet ondersteund? Bij netflix o.a. wel, en je kan niet geloven welk plaatje die neerzet op je tv, en dat voor ongeveer 40€.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een cromecast op foto. Die kan je simpel instellen op je bestaand wifi netwerk, en als de app dit toelaat of bij sommigen kan je mirror view doen, om het beeld op je hd tv te zetten.

Uiteraard heb je dan een hele waaier aan toepassingen waarvoor je het kan gebruiken.

zie google voor meer info.

post-40019-0-14612300-1412371397.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant. Ik zal die tabel naar mijn dochter doorsturen.

Ik heb haar gevraagd naar het typenummer van haar TV. Volgens mij is dat een Smart-TV. Alleen heb ik dat ding nooit aan het www aangesloten. En haar vriend is daar niet zo "fit" in. Dus ik zal haar telefonisch moeten helpen.

Ze is helemaal wild van Amazon Prime instant video.

 

Dan is er van Amazon een Fire TV box. Voor €uro 99,00  Maar ze wil niet nog een box erbij hebben. Begrijpelijk.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

zo zeg ^_^

amazon fire tv kassie

 

even erop terugkomen, want  ik heb die juist geinstalleerd samen met m'n collega uit Dresden naast die VU+ zero

moest wel een en ander op de diverse fora lezen

 

Amazon Fire TV met een fire tv usbstick

maar wel dan de xmbc plugin erop geladen en geimplementeerd op de fire tv box via het menu en account bij amazon

dat werkt echt heel prettig

 

lees er meer over op internet (met reclame)

ciao

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...