Ga naar inhoud


geen forum op pc en laptop wel op ipad


edbe

Aanbevolen berichten


Hier werken gewoon alle browsers.

 

Ik zou het eerder zoeken in een blokkade (perongeluk) ingesteld door je windows firewall of die van je virus scanner/windows defender etc.etc.

 

Zo gaf de Mcaffee versie van vodafone voor smartphone's b.v aan dat S4all een potetieel gevaarlijke site was.

Ik moest die als vertrouwd instellen om fatsoenlijk op S4ALL te komen vie de mobiel.

 

Het kan ook zo zijn dat de partner het bewust heeft gedaan zodat er weer wat meer tijd aan den partner word besteed  :grin:  :grin:  :grin:

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Van Chrome is bekend dat je systeemtijd goed moet staan. Als die een paar uur afwijkt, dan krijg je een SSL-certificaat waarschuwing.

 

'Bij mij werkt chrome niet' is nogal een ruim begrip. Werkt sat4all niet (en zo ja wat dan niet) of draait die hele browser gewoon niet op jouw PC?

 

Ik heb sat4all.com uitgebreid op alle mij bekende (recente) browsers en besturingssystemen getest en ervaar totaal geen problemen. Gebruik je antieke versies, kan er inderdaad van alles mis gaan, maar wij willen vooruitgang ook niet in de weg staan. Nieuwe features vragen nu eenmaal redelijk recente browsers.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...