Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier internet dat steeds uitvalt ze hebben alles nagemeten en alles is goed dus kreeg ik de tip om naar stroom bronnen te gaan zoeken die misschien storing afgeven.

Ik heb dus verschillende adapters uit het stopcontact van de meterkast gehaald maar ik wilde wat verder gaan als ik tussen de 12v nu een onstoorfilter zet wat is de beste manier om dit te doen.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Deze schakeling gebruikte mijn kameraad ten tijde dat hij hf ontvangers had, om naar de 20,40,80 m radio amateur band te luisteren.

Of dit helpt om internet problemen op te lossen? bij mij hielp het met powerline's uit de kring te halen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Als je een filter aan de ingang van een geschakelde voeding te zetten, gebruik dan een "common mode" filter..

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Alles is nieuw nog geen maand omdat ik problemen heb heb ik een nieuw modem gekregen

Geplaatst:

Als internet wegvalt doet je modem het dus nog wel; je kunt gewoon inloggen op het menu ?

Dan zit het mogelijk toch in de lijn-verbinding "naar" je modem.

gr. Erik

Geplaatst:

De kpn heeft een advies gegeven om mogelijke bronnen van storing na te kijken in de buurt van het modem.

Geplaatst:

Tsja dat is KPN.

Ligt nooit bij hun uch uch

Geplaatst:

Klopt alleen de tl staat 4 meter er vanaf in een andere ruimte die groep heeft een eigen aardlek en eigen groep.

Daarnaast heeft het tot een jaar geleden goed gedraaid.

De storing treed ook snachts op wanneer alle tl's uitstaan.

Maar wat voor advies zou jij geven om een stoorbron te vinden en wat kan ik nog aan de tl doen om te onstoren.

Geplaatst:

De dsl valt steeds uit ze hebben alles al gecheckt metingen gedaan daar geen problemen wel uitval dus gaven ze de aanbeveling om stoor bronnen op te zoeken.

Geplaatst:

Indien je (bijna) alle adapters hebt uitgeschakeld, blijft alleen je pc+internet over. Probeer te scannen op virussen.

Kort geleden bezoek gehad van een laptop vol virussen. Het gevolg was best vervelend, en idd mijn internet

verbinding viel steeds uit.

Hiervoor had ik de adapter van mijn router vervangen.

Mijn internet verbinding viel ook vaak uit, (wist de oorzaak niet) totdat niets meer werkte.

Toen wist ik meteen, dat ik een nieuwe adapter moest kopen.

Maar ja, jij hebt een nieuwe router.

Een tl, of pl, stoort ook bijna altijd. Je kunt een LED tl (inclusief een vsa) plaatsen, een beetje prijzig, maar

wellicht helpt dit om je probleem op te lossen. Veel succes.

Geplaatst:

Bedankt voor de info ga er zeker wat mee doen helaas zijn er nog geen goede led tl voor aqaurium ik hoor tot nu toe in het aquarium wereldje alleen maar slechte dingen.

De computers staan overdag uit en dan is er ook een storing maar zal ze checken.op virussen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...