Ga naar inhoud


Links en rechts verkeerd om op VU+Uno ?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Aha, dat Eid Mubarak zag ik op mijn scherm staan bij het derde programma van de Ethiopische televisie op 57 Oost. Ik vroeg me al af wat ze daarmee bedoelden, het was een vrolijk muziekprogramma en bij de naam Mubarak denk je aan degene die jarenlang de baas van Egypte speelde. Grappig dat hier tegen te komen!

De feestdag heet Eid en Eid Mubarak betekend zoiets als gezegende Eid. Wij zeggen Gezegend Kerstfeest of Gelukkig Kerstfeest.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet dan eens bij iemand gaan, waar de ene speaker die uit de versterker komt de + aan de + hangt en - en de -, en de 2de luidspreker verkeerd + aan - en - aan +. Niet om aan te horen. :lol:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend een oud test CD´tje geripped. Kwam ooit eens met een Stereo Hifi tijdschrift mee als bijsluiter. Hierop staat een stereo test met -links- rechts- test. Deze MP3 heb ik op de harde schijf van de VU+Uno gezet. Afgespeeld en zie daar: links en rechts is inderdaad verkeerd om.

Als ik de CD op een gewone DVD speler draai, dan klopt het -links-rechts- gebeuren.

 

Fazit: ze hebben daar in Korea zitten slapen.

 

Op de SCART kan ik het niet testen en via HDMI ook niet want ik heb hier op dit moment nog geen TV met HDMI ingang ter beschikking. Duurt nog een week of zo.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Fazit: ze hebben daar in Korea zitten slapen.

 

 

 

Waarom denk je dat de fout hardware matig is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...