Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort dat opnames verdeeld worden in meerdere bestanden.

Vanmorgen F1,en WTCC opgenomen en wederom meerdere bestanden.

Dacht eerst dat het lag omdat ik via EPG de begin tijd aangepast had.

Maar opname van Wheeler dealers heeft het ook. En daar heb ik niets aangepast.

VU draait op openpli 4

post-62707-0-23224700-1412497514_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik weet wel dat dit gebeurt als er tijdens opnames een onderbreking plaats vind, zoals software update uitvoeren, herstart, even in deep sleep.

Harde schijf vol en dan iets wissen en verder gaan. Misschien iets soortgelijks uitgevoerd?

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

Geplaatst: (aangepast)

Toevallig ook een auto-timer naast de handmatige timer?

De twee opnames zijn beide hetzelfde?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Niet dat ik weet.

Ik heb gewoon via EPG opname gekozen door op de groen knop te drukken.

Opnames hebben allemaal zelfde naam en tijd maar zijn allemaal anders van formaat en opvolgend.

Dus om F1 te kijken heb ik de tweede bestand moeten kiezen (eerste deed niets) en als die kaar was , 3de enz enz.

Zelfde bij dealer wheelers. 1ste bestand gekozen en toen die klaar was 2de moeten nemen om verder te kijken

Geplaatst:

Klinkt toch als een onderbreking zoals iPadawan schreef.

Geen geautomatiseerde processen die je box laten resetten?

Zoals EPG import, autobackup?

Staan er crashlogs in /hdd van het tijdstip van de onderbreking?

VU+ Duo
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Autobackup staat uit.

EPG wordt altijd om 5h00 geupdated.

Crashlog zal ik moeten bekijken.

Wat ik raar vind is dat de opnames allemaal op verschillende tijden zijn gedaan. De ene in de avond en de andere twee vroeg in de ochtend

Geplaatst:

Laatste versie van OpenPLi?

VU+ Duo

Geplaatst:

Ik heb al een tijd geen update gedaan. Versie die ik nu heb is van 29-08

Maar zou in feiten niets moeten uitmaken in mijn opinie. Heb eerder opnames gedaan en die gingen wel goed.

Ben nu crashlog aan het bekijken maar kan er zelf geen touw aan vast knopen

Geplaatst:

Crashlogs vind ik zelf ook altijd ingewikkeld. Maar ik kan verder zo direct niks bedenken wat het onderbreken kan veroorzaken behalve een reset en als die als gevolg van een vastloper is, is er meestal wel een crashlog.

Ik ben het met je eens dat het vreemd is dat iets wat altijd werkte het ineens niet meer doet, maar daarmee is het probleem niet verholpen.

VU+ Duo

Geplaatst:

crashlog posten. ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Vroeger kon je instellen, dat na een bepaalde grootte op de schijf, een 2de bestand begon enz.

Maar een snelle zoektocht bij pli 4.0, vond ik deze optie niet meer terug.

toen had je van het eerste bestand .ts en de volgende had nog iets na de .ts .Het is echt al zolang geleden, dat ik niet weet welke extensie na de ts kwam bij 2de 3de en volgende bestanden.

Merkwaardig dat dit plots gebeurt zonder veranderen van instellingen of update's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Hetzelfde fenomeen had ik als de netspanning wegviel, terwijl de box aan het opnemen was. (zekering er uit geklapt)

Nadat mijn Dreambox terug was opgestart begon die gewoon weer op te nemen, er kwam dan een 2de file met identiek dezelfde benaming te staan.

Bovenstaande lijkt me ook zoiets, 2 opnames met een start tijd op 7h20 en 7h27, dat zit in dezelfde tijdspanne.

The key to happiness. Stay away from idiots

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...