tesla Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 ............ stand van zaken is laatste twijfel tussen LCD95 en LCD111 ( LCD90 )............. ................ neem ik aan dat beide kabels gewoon buiten kunnen liggen en dan voorts het huis in gaan.............. In je folder staat de LCD 115 speciaal genoemd als geschikt voor buiten, als UV-bestendig. Is er een reden dat je die laat afvallen? Of denk je van dat is niks, is zwart? Voor binnen kan wit mooier zijn.
dolphs Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2014 inderdaad LCD 115 niet te verkrijgen, wel de 111... Kleur is het niet eens zo om te doen, mijn maatje kennende wordt dat netjes in de plintjes weggewerkt. Zo zal ook de coax kabel op het platte dak voor zover mogelijk netjes in een pvc pijpje worden weggewerkt oid. Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
tesla Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 inderdaad LCD 115 niet te verkrijgen, wel de 111... Kleur is het niet eens zo om te doen, mijn maatje kennende wordt dat netjes in de plintjes weggewerkt. Zo zal ook de coax kabel op het platte dak voor zover mogelijk netjes in een pvc pijpje worden weggewerkt oid. Ook niet voorradig op hun website?
dolphs Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2014 bedankt voor de informative echter niet verkrijgbaar in Boekarest Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
tesla Geplaatst: 17 oktober 2014 Geplaatst: 17 oktober 2014 bedankt voor de informative echter niet verkrijgbaar in Boekarest Oops. Die zag ik niet aankomen. Dan zou ik gaan voor de 111, zeker als die kabel tegen de zon wordt beschermd zoals je schrijft. De goede electrische eigenschappen komen overeen dus de ontvangst en kans op externe storingen zal hetzelfde zijn. De kans dat de kabel als een soepstengel afbreekt bij het vervangen van de lnb over een jaar of 15 door de invloed van de zon zal door het gebruik van die buis wel meevallen.
dolphs Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2014 hartelijk dank allen voor het meedenken, set is compleet en zal vandaag worden besteld Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
putemmer Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Een T90 die zijn signaal ontvangt op 23 strepen uit het midden, gedraagt zich nog maar als een 60cm-schotel, zie de bijlage. Hallo Sprietje, Een prima grafiek. Heb jij die ook voor een T55?
Sprietje Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Nee helaas maar die zal maar weinig afwijken van een T90.
Sprietje Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Misschien heb je wat aan deze grafiek. De curve zal maar weinig afwijken van de T90 alleen dan 3,95dB minder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen