Gerard 76 Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Maar hoe oud is ie dan? Ook na de garantie kun je nog bij dmm terecht als er echt een hardwarefout in zit. Of hun after sale service is erg hard achteruitgehold. Heb je de aankoopbon erbij,of niet? Je hebt zo te horen een kapotte 7020hd overgekocht van iemand. Het klinkt alsof je flink belazerd bent.
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Hij was van een Sat4all medelid (kan me de berichten nog herinneren dat hij alleen beeld kreeg via SCART). Dus of hij echt belazerd is wil ik niet direct zeggen. Wel hangt één en ander af van de uiteindelijke aanschafprijs.. IMHO is het gewoon een beetje dom om een HD ontvanger defect over te nemen als juist het HD component defect is.. SCART geeft alleen 720p maximaal weer en de beeldkwaliteit is behoorlijk minder dan bij HDMI. Als er geen garantie meer op te claimen valt is het een flinke zeperd...
Moderator ceesv Geplaatst: 6 oktober 2014 Moderator Geplaatst: 6 oktober 2014 Tja, iets met goed of goedkoop? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Iets kopen met een bekend probleem is een risico. Als je het probleem kent (bvb de c807 van vu duo) kan je het risico nemen. Ik heb indertijd een c807 probleem vu duo gekocht voor 70€, en voor nog geen euro kosten speelt die perfect. Ik vind het al smeriger dat ze het probleem met voorbedachte rade niet zeggen en verkopen, of een gestolen toestel verkopen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
dre Geplaatst: 6 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2014 ik mag hem terugsturen van de verkoperen hij gaat hem nakijken voor me. vond ik wel netjes ik had hem ook als 2e ontvanger gekocht voor in de slaapkamer. in de woonkamer staat mijn trots de dreambox 8000
Loui (K) Geplaatst: 9 oktober 2014 Geplaatst: 9 oktober 2014 Hier ook zo'n rare ontdekking, Ik heb hier een HD7020HD die gewoon werkte op hdmi uitgang na. Ik zet deze box gewoon in de kast en naar een maand wil ik deze verkopen blijkt deze gewoon niet meer te werken, alleen de blauwe led brand en op het moederbord 5 rode leds. rara hoe kan dit.
dre Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2014 precies dezelfde als bij mij. ik heb de mijne weer opgestuurd naar de verkoper. hij gaat er naar kijken ik hoor t wel van hem wat er uit rolt
Loui (K) Geplaatst: 9 oktober 2014 Geplaatst: 9 oktober 2014 precies dezelfde als bij mij. ik heb de mijne weer opgestuurd naar de verkoper. hij gaat er naar kijken ik hoor t wel van hem wat er uit rolt De Xilink chip wordt hier wel heel erg heet vind ik. zie foto.
dre Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2014 Hoi Loui (K) ik heb een mail van dream multimedia gekregen dat het aan de cpu of ram kan liggen mijne kan ik niet controleren, want die is nu opgestuurd
Gerard 76 Geplaatst: 10 oktober 2014 Geplaatst: 10 oktober 2014 jeetje zeg...zo'n nieuw ding. is er dan totaal geen garantie meer? ook geen coulance of zo? met die waanzinnige prijskaartjes is dat iets wat je wel verwachten mag.
tayram Geplaatst: 10 oktober 2014 Geplaatst: 10 oktober 2014 mijne is ook kapot gegaan binnen 11 maanden. Terug gestuurd naar de leverancier. Vandaag krijg ik hem weer terug. Ze hebben de mainboard vervangen. Ik ben benieuwd of hij nu nog goed werkt en jaren mee gaat zoals mij DM8000.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen