Ga naar inhoud


Geen verbinding met VU+ app


koentje

Aanbevolen berichten


Als je de HTTP poort in OpenWebIf zelf niet hebt gewijzigd dan is poort 80 prima.

Bij User Name moet 'root' staan en wachtwoord niets invullen tenzij jij dit zelf hebt toegevoegd.

 

Wat wel belangrijk is dat in de Settings pagina van VU+ bij 'Enable Remote Streaming' een vinkje staat.

Zo staat het bij mij althans ingesteld.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een vu duo, heb ik wel eens een weigerende app gehad, omdat er een wachtwoord in moest.

Als jij bij web if de authenticatie aanschakelt, werkte dit bij mij ook niet. na het instellen van een wachtwoord via bvb telnet op de vu duo, werkte dat perfect. Kijk ook even of de beveiligde toegang is geactiveerd via poort 443.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ben ik om een bepaalde reden even van VTI naar Openpli overgestapt en nu ervaar ik hetzelfde probleem, streamen met VU+ maar ook met Dreamdroid wil niet meer lukken, kan geen verbinding met de ontvanger maken.

Openpli is de laatste beschikbare versie.

Met VTI was dat geen probleem.

Ik denk dat er binnen Openpli iets met de autorisatie is gewijzigd.

 

Ik heb het IP-nummer en poort gecontroleerd, HTTPS authenticiatie is uitgeschakeld en ik heb het wachtwoord welke ik binnen VTI gebruikte niet gewijzigd.

 

Nu kan ik wel weer naar VTI teruggaan maar het moet toch gewoon kunnen.

Iemand een idee?

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...