Ga naar inhoud

Skysport hoe te ontvangen??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,<p>Ik wilde graag weten hoe ik skysport, digitaal op de astra 2 (28.2 oost) kan ontvangen. Ik heb al een pasje met het abonnement uit Engeland. Weet dat het in Videocrypt is gedecodeerd. Welke digitale (niet analoog want de analoge uitzendingen stoppen volgend jaar) receiver kan ik hiervoor voor gebruiken??<p>Alvast bedankt!<p>Rik

Geplaatst:

Videocrypt IS analoog. heb je een geldige (werkende) BskyB 12 kaart?? dan kan je voor dat jaartje het beste een analoge ontvanger met geintegreerde videocrypt 1 decoder aanschaffen. Als je een te koop gevraagd advertentie in het te koop forum plaatst moet je toch voor rond de F100 wel zo'n oude bak kunnen krijgen.

Anders zal je een sky digibox moeten aanschaffen, natuurlijk met geldig abo.

Omdat het niet mogelijk is om buiten de UK en Ierland legaal aan een abo te krijgen zal je dit moeten doen via een tussenpersoon in de UK of Ierland. Niet nodig te zeggen dat je deze persoon dus wel moet kunnen vertrouwen.

Voor prijsindicaties kan je kijken op de sky homepage.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Kan het nog sterker maken.

Als jij een geldige sky kaart hebt voor videocrypt, dan heb ik er wel een ontvanger voor met geintegreerd videocrypt. GRATIS !

ontvanger is een echostar sr5500vc1 met ingebouwde positioner. ab mist helaas. verder alles ok.

Interesse, stuur maar een PM.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Ja, videocrypt is bijna gedaan. wordt ergens volgend jaar uitgeschakeld.

vandaar ook dat ik een GRATIS ontvanger ter beschikking stel. gebruik dat ding toch niet, en als iemand werkend sky kaartje heeft zou je denken dat een ontvanger erbij toch wel erg handig is. kan je toch een paar maanden kijken, en als het je bevalt kan je na uitschakeling van de vc-1 kanalen altijd nog besluiten een digibox aan te schaffen.

en misschien, heel misschien zijn er dan wel videoguard ci's, wie weet !

Peter.

Geplaatst:

Nou, mailbox eleegd, maar NADA !

provider zal wel weer eens "in de war" zijn.

stuur even een nieuw berichtje naar: hobbybobje@hotmail.com

dat zou wel aan moeten komen.

Peter.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.