Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had eerst een CD kaart in mijn ET9000 zitten met OpenPLI 4.0. Nu vraag ik mij af op een Duits HD+ card, dus een smartcard, ook zal werken. Ik zal alleen de HD zenders moeten inlezen.Klopt dat of zit er een addertje onder het gras?

De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...

Geplaatst:

Hangt van de HD+ kaart af. Nieuwere kaarten gaan alleen via de CI module en niet meer via de kasrtgleuf (emu)

Geplaatst:

Ik heb nog verder gezocht: hd+ vereist CI+, en opnames en voorspoelen worden geblokkeerd. Dan maar beter geen HD+.

De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb nog verder gezocht: hd+ vereist CI+, en opnames en voorspoelen worden geblokkeerd. Dan maar beter geen HD+.

Opnames en voorspoelen kunnen eventueel geblokkeerd worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Wat ik wel weet is dat de nieuwste versie van deze kaart niet in een gewone kaartlezer werkt.

Oudere versie werkt nog wel in een kaartlezer.

Nu weet ik niet hoe het na een jaar gaat na verlengen.

Krijg je nieuwe rechten of een nieuwe kaart.

Nieuwe rechten op een oudere kaart zou prima zijn.

Nieuwe kaart is minder...dan maar geen duitse commercielen... :-)

Geplaatst:

Tijdje geleden gelezen dat die kaart niet zo'n succes is. Volgens die bronnen (weet niet meer waar) zou menige Duitsers tevreden zijn met de sd versie, die op heden nog FTA is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Je maakt geld over onder vermelding van je kaartnummer, daarna wordt je weer voor een jaar vrijgeschakeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen