cobes Geplaatst: 11 oktober 2014 Geplaatst: 11 oktober 2014 ik kan zonder problemen openrsi met kernel 3.9.2 er in zetten en dan werkt alles. maar openatv met kernel 3.3.1 wil niet, azup zegt dat alles goed geladen is maar de box blijft dan gewoon hangen in VFD READY daarna kan ik gewoon weer openrsi er opzetten . ik heb geprobeerd om eerst alleen de kernel 3.3.1 te doen ook dan gebeurdt er niks, doe ik alleen de kernel 3.9.2 dan gaat hij naar een scherm van openrsi en stopt dan ook in VDF READY als ik dan probeer om openatv erop te zetten dan gooit tie ook kernel 3.3.1 er bij op de de kernel van de een en de firmware van de ander wil ook niet. ik heb dus zelf eigenlijk het idee dat de box de kernel niet lust. iemand dit al eens omhand gehad? ik snap hier geen bal van die jongens maken mooie firmware draait perfect op mijn gigablue if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
D_liver Geplaatst: 11 oktober 2014 Geplaatst: 11 oktober 2014 Had hetzelfde vandaag Cobes heb er maar de laatste openrsi erop gezet, verder niet uitgezocht ( was trouwens ook het geval met de HDMU van vandaag ) 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
D_liver Geplaatst: 11 oktober 2014 Geplaatst: 11 oktober 2014 OK ff gechecked schijnt bij HDMU gefixed te zijn in de image van morgen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
D_liver Geplaatst: 12 oktober 2014 Geplaatst: 12 oktober 2014 HDMU niet gefixed laatste werkende image is de 13112 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
cobes Geplaatst: 12 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2014 ik heb openrsi er maar weer even opgezet , ik ben benieuwd naar het antwoord. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
cobes Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2014 Versuch mal mit ext2 zu installieren. Natürlich im DOM, Copy Kernel und Format Extended Partition angewählt. Das sollte schon funktionieren. Beim ersten Start dauert es dann etwas länger, bis Du ein Bild bekommst. dit was de oplossing gekregen op het openatv forum if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
cobes Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2014 iedereen nog bedankt voor het meedenken. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
orban Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 hij laat bij mij tot 49% en dan gaat die niet verder heb hem de hele nacht aan laten staan wie heeft er een oplossing het gaat om de azbox perinium
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen