Ga naar inhoud


Toonregeling


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik gebruik de audio-output van mijn bakje om de klank te beluisteren via een 2.1 luidsprekers van JBL.

 

Wanneer ik naar TV of radio programmas kijk/luister is de klankkleur lage en hoge tonen meestal goed.

 

Maar ik heb ook 500 hoogwaardige MP3 liedjes op mijn bakje staan.

En wanneer ik die beluister is de klank nogal platjes (weinig bass en hoge tonen).

 

Een toonregeling zou hier welkom zijn, maar die kan ik niet vinden.

 

Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal mijn ET-8000 nooit meer "mijn bakje" noemen want ik wist niet dat dit in verband gebracht kon worden met CB-bakjes waar ik tussen haakjes nooit mee gewerkt heb.

 

Mijn excuses indien ik op tenen getrapt heb   :)

 

Ik begrijp ook dat mijn ET-8000 geen versterker is - ik vroeg mij alleen af of er een media player met toonregeling bestaat voor deze tuner met OpenPli (niet dus heb ik begrepen).

Dus ben ik op zoek gegaan naar een andere oplossing.

 

In de loop van de week krijg ik een soundbar Canton DM-50 om te testen.

Die schijnt goed te zijn.

Zijn er onder jullie die dit product kennen ? en wat is jullie ervaring ermee ?

 

Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is gebeurd : mijn ET8000 is aangesloten op de AUX ingang van een Canton DM50 soundbar en het resultaat is héél goed.

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...