Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee die kosten zijn dan niet gedekt. Je zult dan een partnerpas moeten aanvragen.

Lidmaatschap is namelijk persoon gebonden.

Maar die info had je ook zelf kunnen vinden op de site van de ANWB.

Geplaatst: (aangepast)

Dit staat op de ANWB site:

ANWB Partnerpas

Rijdt uw partner in uw auto? Bestel dan voor hem of haar de ANWB Partnerpas. Dan krijgt uw partner dezelfde Wegenwacht Service als u, in uw auto.

Geen gedoe meer met het meegeven van uw eigen pas. Geen onzekerheid of uw partner wel of niet geholpen wordt bij pech met uw auto. Bovendien profiteert hij of zij meteen ook van de voordelen van het ANWB-lidmaatschap.

waarom staat dit dan vermeld, zoals ik dit lees is mijn vrouw wel verzekerd

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst: (aangepast)
blitzteam schreef op 13 Okt 2014 - 17:34: blitzteam schreef op 13 Okt 2014 - 17:34:

Dit staat op de ANWB site:

ANWB Partnerpas

Rijdt uw partner in uw auto? Bestel dan voor hem of haar de ANWB Partnerpas. Dan krijgt uw partner dezelfde Wegenwacht Service als u, in uw auto.

Geen gedoe meer met het meegeven van uw eigen pas. Geen onzekerheid of uw partner wel of niet geholpen wordt bij pech met uw auto. Bovendien profiteert hij of zij meteen ook van de voordelen van het ANWB-lidmaatschap.

waarom staat dit dan vermeld, zoals ik dit lees is mijn vrouw wel verzekerd

Ja als je een partnerpas voor haar aanvraagt. Normaal 5,- en nu gratis, dus snel aanvragen :D

aangepast door Dragonfly
Geplaatst:

het gaat me niet om die 5 euro, maar wel om het feit dat ik weer een pasje erbij heb.

we zijn in het bezit van een auto, waar de papieren , incl ANWB pasje, altijd in het bezit van de bestuurder zijn.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Dan vraag je het partnerpasje aan en laat je het in de auto liggen, ook opgelost

Geplaatst:

Ik vind het maar weer een gedoe, dit model dat ANWB ongevraagd kiest met de partnerpas en zoveel verschillende abonnementen.

Ik ga opzeggen, mijn auto heeft al een pechhulp service vanuit de dealer dus was al dubbel-op.

Geplaatst:

Ben ook nooit lid geworden van de wegenwacht, ondanks dat ik er vaak naar gekeken heb, omdat het persoonsgebonden en niet autogebonden is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ofschoon ik niet meer in Duitsland woon blijf ik lid van de ADAC. Die halen me terug naar Duitsland als me iets gebeurd in het buitenland...in mijn geval Dubai of de rest van het Midden Oosten. Daarvoor heb ik de ADAC PlusMitgliedschaft. De ANWB zal iets dergelijks hebben.

Van deze ADAC PlusMitgliedschaft heb ik al 2x gebruik gemaakt toen ik het vorig en dit jaar ernstig ziek werd.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...