Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heb het volgende probleem

Als ik via subtitleplayer 3.29 ondertiteling wil downloaden van opensubtitles.org krijg ik een greenscreen. (Zondag heeft het de hele dag nog gewerkt).

Gisteren even router herstart toen ging het 1 keer weer goed, daarna gelijk weer greenscreen misschien dat dit toeval was.

ben ten einde raad   Zijn er meer mensen met dit probleem?

Hieronder mijn log, Kan iemand me uitleggen wat er mis gaat?

downUp unknown action DirectionActions/downUp! typo in keymap? action -> SetupActions cancel action -> EPGSelectActions timerAdd unknown action EPGSelectActions/timerAdd! typo in keymap? action -> ColorActions green Traceback (most recent call last): File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 46, in action res = self.actions[action]() File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/DD_Subt/plugin.py", line 3149, in greenButtonPressed File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/DD_Subt/plugin.py", line 3189, in skinuo File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/DD_Subt/xmlrpclib.py", line 1199, in __call__ File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/DD_Subt/xmlrpclib.py", line 1490, in __request File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/DD_Subt/xmlrpclib.py", line 1244, in request Plugins.Extensions.DD_Subt.xmlrpclib.ProtocolError: <ProtocolError for api.opensubtitles.org/xml-rpc: 503 Service Unavailable> (PyObject_CallObject(<bound method ActionMap.action of <Components.ActionMap.ActionMap instance at 0x210d9e0>>,('ColorActions', 'green')) failed)

aangepast door sjappie666

Geplaatst:

Reden staat vermeld in je crashlog. Error 503. Service not available.. Sowieso is de netwerk time-out afhandeling in veel plugins erg slecht. Zou gewoon een pop-up moeten geven als : Site does not respond o.i.d. Nu blijft de plugin proberen. TCP stack loopt over, memory leaks en klabam!!!! Green screen... Die STB's hebben natuurlijk niet het geheugen wat een moderne PC heeft...

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Mimisiku  bedankt voor je reactie.

Nu is in iedergeval duidelijk wat het probleem is

Maar ligt dit probleem aan mij of zijn er meerdere die dit probleem hebben met opensubtitles.org?

Idd veel Enigma2 plugins zijn idd instabiel helaas.

Dan heb ik nog wel een VU+Solo2 met meer geheugen  maar dit maakt helaas ook niks uit

aangepast door sjappie666

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen