tonosan Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 Hallo, Gigableu ip box binnen gekregen.Direct aangesloten menu wizzard doorlopen en gelijk beeld via mijn gigableu Quad met 2x sattuner en 2x cabletuner. Had na 2 minuten beeld , is dus eigenlijk plug en play uit de doos. Kon direct zowel kijken op satelliet en cable kanalen en opgenomen bestanden van de hdd. Wel blokkerig beeld en soms stotterend geluid. Maar na een online software update was dat op meeste kanalen verholpen. Zowel de GB Quad als de ip box draaien op de laatste versie Openmips 4.2. Wil van de week eens gaan vergelijken op ander images zoals Openatv 4.2 en OpenVix apollo. Dus al bij al verrast door het simpel installeren van zon ip box vanuit de doos. Maar vind het een goede oplossing voor een slaapkamer die moeilijk te bereiken is met een coaxcable.
edbe Geplaatst: 16 oktober 2014 Geplaatst: 16 oktober 2014 dat zijn mooie geluiden om te horen... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
mietde Geplaatst: 17 oktober 2014 Geplaatst: 17 oktober 2014 ... Wel blokkerig beeld en soms stotterend geluid. Maar na een online software update was dat op meeste kanalen verholpen. Onacceptabel, daar heb ik als ik stream vanaf mijn oude vuduo naar een ouya al geen last van, een dedicated device mag daar al helemaal geen moeite mee hebben. Maar bedankt voor de micro review, je mag het kassie houden You cannot ignore that member
Cobus R Geplaatst: 17 oktober 2014 Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik denk eerder dat het netwerk van die persoon niet lekker is denk ik. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
mietde Geplaatst: 18 oktober 2014 Geplaatst: 18 oktober 2014 Mogelijk maar aangezien het er met een firmwareupdate al een heel stuk op vooruit ging lijkt het er weer op dat het product eigenlijk wat te vroeg in de markt gezet is. Da's tegenwoordig eerder regel dan uitzondering. You cannot ignore that member
HansVUS2 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Na installatie van OpenATV ben ik een tevreden gebruiker van de GQP en de Ipbox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen