Ga naar inhoud


error magig moduul


Gast

Aanbevolen berichten

mijn mm staat konstant op intelizing 2 dagen geleden geen beeld 'dus dacht ik even de fun herprogrammeren maar nog steeds geen beeld toen gekeken in menu .bij common interface en toen bleek de mm moduul in dreamstand te staan .geen probleem dacht ik even pentacrypt erin en werkt weer ...dus niet ook de ledjes van de programmer doen het niet altijd als ik deze in de mm moduul stop ..de ontvanger meerdere malen gerset ..geen resultaat werk hier met de mm vanaf toen hij net op de markt kwam met de tovenaar op de bovenkant.hoop dat iemand van jullie dit ook een keer mee heeft gemaakt en mij zou kunnen vertellen.hoe ik dit probleem kan oplossen alvast bedankt [ werk hier met de topfield 4000 pvr]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ook een aantal malen gehad. Het gebeurde vaak bij het versneld verder 'spoelen' van een opgenomen opname, toen zei de MM vaak: bekijkt het maar. Maar alleen ontvanger resetten was niet voldoende; ik moest zelfs de steker eruit halen, en een minuutje wachten.

 

Toen was de MM weer programmeerbaar. Ook ik gebruik de MM, icm pentacrypt met fun 6-1. Werkt op zich goed nu.

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is geen specifiek Topfield probleem maar een magic module software probleem. Ik heb gelezen dat penta 1.05 dit probleem niet heeft maar waarschijnlijk komt er binnenkort weer een update die dat probleem wegneemt

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt alweer na ongeveer 3000000keer de mm in en uit de ontvanger te doen stond toen weer in dreamload en ja'deze keer kon ik hem wel programmeren gelijk pentacrypt 108 eringetrapt 'kijken wat het volgend probleem weer is dank jullie wel voor de reacties groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...