Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Samsung tv type LE32A330J1 springt sinds kort spontaan van hdmi af, doorloopt dan andere bronnen hdmi 2, ext, pr1 enz.komt meestal wel weer terug op hdmi 1 maar niet altijd....misschien iemand die weet of dit simpel te repareren is?

Geplaatst:

Misschien nieuwe batterijen proberen in je ab?

Die gedachte kwam ook op bij mij , vroeger vertoonde de Humax 5400 ook soms zo'n verschijnsel bij bijna lege batt. in de AB

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Mijn Samsung tv type LE32A330J1 springt sinds kort spontaan van hdmi af, doorloopt dan andere bronnen hdmi 2, ext, pr1 enz.komt meestal wel weer terug op hdmi 1 maar niet altijd....misschien iemand die weet of dit simpel te repareren is?

Eerst altijd even een factory reset. Dan krijg je pas echt zekerheid over de vraag of het een hardwareprobleem is. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Alvast bedankt voor de reakties, nieuwe batterijen had ik al gedaan, de factory reset nog niet kan iemand vertellen hoe ik deze moet doen? Hij staat niet in een menu ofzo.

Mocht dit het niet zijn ga ik met jou oplossing aan de slag Frank die connector moet niet moeilijk zijn om te vinden!!!

Geplaatst:

schakel het toestel in service mode met de afstandsbediening

zet het toestel in st/by

druk achter elkaar de toetsen info-menu-mute-power  in op de afstandsbediening.

de instellingen staan op het plaatje:

post-31527-0-77407500-1413656256_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...